Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Hallo Computer gebruikers..\r\n\r\nIk heb een paar vragen wat ik het beste kan kopen,\r\nHet is allemaal voor Game-Gebruik.\r\n\r\n1. Beste Toetsenbord voor Gamen Liefst Met Draad?(Budget €90)\r\n2. Beste Muis Voor Gamen Liefst Met Draad(Budget €70)\r\n3. Beste Speakers Voor Gamen (Liefst 5.1!) (Budget €260)\r\n4. Beste Headset/Hooftelefoon voor Gamen (Liefst 5.1!) (Budget €90)\r\n5. Beste Geluidskaart Voor Gamen (Dus ook 5.1!) (Budget €90)\r\n\r\nZouden jullie de links erbij willen zetten, En waarom je dat Product hebt gekozen?\r\nLiefst Van Webshop Alternate.nl\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nGroeten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Check eens wat er bij dergelijke randapparatuur staat in de Best Buy Guide op Tweakers.Net:\r\n[url]http://tweakers.net/reviews/727/4[/url]\r\n\r\nMet de linkjes naar de Pricewatch van eveneens Tweakers.Net zul je ook meteen merken dat Alternate niet zo goedkoop is als ze je willen doen geloven. Check ook eens shops als Cool-Prices, 4Launch, Azerty en SallandAutomatisering. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 [QUOTE=obi-wan-kenobi;350075]Check eens wat er bij dergelijke randapparatuur staat in de Best Buy Guide op Tweakers.Net:\r\n[url]http://tweakers.net/reviews/727/4[/url]\r\n\r\nMet de linkjes naar de Pricewatch van eveneens Tweakers.Net zul je ook meteen merken dat Alternate niet zo goedkoop is als ze je willen doen geloven. Check ook eens shops als Cool-Prices, 4Launch, Azerty en SallandAutomatisering.[/QUOTE]\r\n\r\nZijn die andere shops dan wel goed te vertrouwen?\r\nWant dat geloof ik niet echt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Cool-Prices, 4Launch, Azerty en SallandAutomatisering.\n\nDie staan allemaal wel goed bekent hoor. [url]http://tweakers.net/shopreview/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Inderdaad, ik zou niet durven om hier onbetrouwbare webshops te vermelden ... :mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Onlangs ervaring met 4Launch. GamePC gekocht. Uiteindelijk prima afgeleverd nadat een onderdeel (de kast!) even niet leverbaar was. Aanvullende vragen per mail van mij aan 4Launch zijn later zeer snel en correct beantwoord. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 voor de muis zou ik zelf weer voor een razer muis gaan\r\nVoor mij de ultieme gaming muis. Voor echter mensen met vrij grote handen valt deze wel af.\r\nZeer goed aan te raden omdat echt alles te configureren is aan deze muis. Reactiesnelheid perfect!\r\n\r\nIkzelf game niet met een toetsenbord maar met een gamepad (nostromo N52 van Belkin) \r\nOok hier kan je alles configureren per toetsenbord combinatie tot vrij uitgebreide macro.\r\nVoordeel hiervan is dat je handpalm door de vorm licht gebogen is waardoor je geen last van rsi krijgt\r\n\r\nGeluid kan ik je niet in adviseren.\r\nIk speel met een simpele headset maar ook dat kan je zo duur maken als je wilt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Logitech G15 Toetsenbord\nLogitech G5 Rev. 2 Muis\nLogitech Z-5500 5.1 Speakers of Z-5450 of Creative Gigaworks G750 7.1 of G500, G550 5.1\nHoofdtelefoon - geen verstand van, maar logitech heeft ook hoofdtelefoons, ik denk dat je het dan aan de hi-fi zijde moet zoeken ipv speciaal voor PC\'s.\nCreative X-fi series geluidskaarten x-fi audio is de kaart zelf, zonder additionele aansluitingen, de Xtrememusic en xtremegamer heeft een uitgebreider softwarepakket, op de xtrememusic kun je dok voor extra aansluitingen aanschaffen, de xtremegamer niet, maar de xtremegamer is volgens mij speciaal voor vista gemaakt, met de x-fi fatality champion versie krijg je er een dok bij (drive met aansluiting).\nDus dan wordt dat een xtrememusic of xtremegamer. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen