Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Kan iemand mij vertellen waarom een kennis van mij zijn Incredmail niet meer kan openen?\r\nHet programma doet helemaal niets meer. Kan dus ook geen post meer ophalen of versturen.\r\nHeeft het programma opnieuw geinstalleerd maar nog steeds nul.\r\nHerkent iemand deze problemen graag hulp.\r\nIk ken het hele programma niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik gebruik al jaren Incredimail en et werkt uitstekend, zelf op mijn laptop met Vista er op.\r\nIk neem aan dat je een nederlandse versie hebt en dat je hetprogramma kan openen. Dan zal ik de instellingen doorlopen, want ook een Firewall kan problemen geven. Deze moet goed geconfigureerd zijn, ander werkt het niet. Of hulp vragen bij Incredimail zelf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Hi Renate,\r\n\r\nBedankt voor je antwoord. Het probleem is dus bij een kennis van ons. Hij kan ook het programma\r\nniet mner openen. Kan dit ook door de Firewall instelling komen?\r\nKan je me helpen?\r\n\r\nb.v.d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen