Ga naar inhoud

Logitech (Z-5500) of Teufel

Aanbevolen berichten

Hmm, eerst was ik nog zeker dat ik een Z-5500 zou gaan halen. Alleen heb ik nu die Teufel setjes gezien en dat ziet er ook erg goed uit moet ik zeggen. Je hoort er ook overal goede dingen over\r\nMet name de:\r\n-Teufel Concept E Magnum Digital\r\n-Teufel Concept F\r\n\r\nAlleen heb ik er nog een paar vraagjes over en ik hoop dat jullie die kunnen beantwoorden aangezien mijn duits niet super is. \r\n\r\n-Heeft iemand van jullie ervaring met een Teufel setje?\r\n-Voor welk setje zou ik gaan? Logitech of Teufel? Zo ja Teufel welk model?\r\n-Qua specs zie ik niet verschil tussen de Concept E en F. Alleen is de F duurder dan de E terwijl er bij de E zelfs al een decoder bijzit.\r\n\r\nIk had dit het liefste op het tweakers forum gevraagd aangezien daar een uitgebreide thread van Teufel is alleen weet ik bij god niet hoe ik me daar zou moeten registreren.
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;349976][URL=\"http://tweakers.net/my.tnet/register\"]Hierzo(Klik)[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nHehe, ik wist wel waar ik moest registreren alleen wist ik niet hoe. Aangezien ze daar vragen om een of ander emailadres wat ik van mijn provider zou moeten hebben gekregen.\r\nToch bedankt.\r\n\r\n/Edit het blijkt dat ik een email adres van @home moet gebruiken.\r\nMaar dan toch nog de vraag van het Teufel/Logitech dilemma :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...