Ga naar inhoud

Telfort adsl 20 mbit

Anoniem2

Aanbevolen berichten

de aanbieding van telfort is van telfort zelf staat op hun site.\r\nvolgens hun snelheid meter kan ik maximaal een snelheid van 16 mbit\'s halen op mijn adres en volgens wanadoo 8 mbit hoe kan dit gebruikt het een ander netwerk??\r\nOp de telfort site staat bij downloadlimiet Fair Use Policy kan je dan nog gewoon downloaden want ik download nu aardig wat
Link naar reactie
Da\'s misschien wel vreemd te noemen, want Telfort en Orange (vroeger Wanadoo) gebruiken beiden het Tiscali (vroeger BabyXL) netwerk waar KPN inderdaad weer zijn handjes in heeft.\r\nMaar het zou wel kunnen zijn dat in jouw wijkcentrale wel DSLam\'s van Telfort zitten voor 20mbit en van Orange niet en dan kun je dat verschil krijgen.
Link naar reactie
Het is nog maar erg nieuw. Je kunt ze misschien het best even mailen. Er is een door gebruikers opgezet [url]http://telfort.gebruikers.eu[/url] forum maar ook daar is het nog rustig omdat het zo nieuw is.\r\nJe zou wellicht anders eens op gathering.tweakers.net kunnen kijken op het forum of daar al ervaringen zijn.\r\n\r\nDoch de FUP kan eigenlijk alleen Telfort je het beste vertellen, gewoon mailtje sturen naar ze.\r\nHeb ik ook bij Alice gedaan, gewoon gezegd van \"jullie hebben een Fup en ik download 150 a 200 gig per maand, kan dat of vinden jullie dat niet binnen de fup passen?\".\r\n\r\nDit is een voorbeeld overigens. Maar je kunt het ze gerust vragen en dan maak je van de hoeveelheid download gewoon de hoeveelheid die jij gewend bent te downloaden.
Link naar reactie
Fair Use Policy is dus dat je geen downloadlimiet hebt, maar ze je wel op de vingers kunnen tikken als het echt uit de hand loopt.\r\nIk download erg veel en heb nog nooit een waarschuwing gehad van Planet gehad. Ik zou je hier niet teveel zorgen over maken.\r\nMaar zoals BlackTiger al zei: gewoon een mailtje naar Telfort sturen.\r\n\r\nEDIT: En lees [url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=43193]deze[/url] topic \'ns :)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...