Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik heb een vraag ik maak nu gebruik van kpn lite 3 mbit betaal 30 euro per maand.\r\nNu zie ik bij telfort een mooie aanbieding 20 mbit 19,95 heeft iemand ervaring met telfort??\r\nen bij telfort staat er bij downloadlimiet Fair Use Policy wat betekent dat:confused:\r\nKan je dan nog gewoon gebruik maken van nieuwsgroepen?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 waar kan je zien of overstappen gratis is ik zie niks op de kpn site daarover staan\r\nIk had snelheidstest gedaan van telfort en daar stond maximaal snelheid op mijn adres 16 mbit dus als dat waar is is dat een stuk sneller maar je krijgt er ook een Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 de aanbieding van telfort is van telfort zelf staat op hun site.\r\nvolgens hun snelheid meter kan ik maximaal een snelheid van 16 mbit\'s halen op mijn adres en volgens wanadoo 8 mbit hoe kan dit gebruikt het een ander netwerk??\r\nOp de telfort site staat bij downloadlimiet Fair Use Policy kan je dan nog gewoon downloaden want ik download nu aardig wat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 Da\'s misschien wel vreemd te noemen, want Telfort en Orange (vroeger Wanadoo) gebruiken beiden het Tiscali (vroeger BabyXL) netwerk waar KPN inderdaad weer zijn handjes in heeft.\r\nMaar het zou wel kunnen zijn dat in jouw wijkcentrale wel DSLam\'s van Telfort zitten voor 20mbit en van Orange niet en dan kun je dat verschil krijgen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 dat zou kunnen heeft er iemand ervaring met telfort adsl of met Fair Use Policy voor internet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Het is nog maar erg nieuw. Je kunt ze misschien het best even mailen. Er is een door gebruikers opgezet [url]http://telfort.gebruikers.eu[/url] forum maar ook daar is het nog rustig omdat het zo nieuw is.\r\nJe zou wellicht anders eens op gathering.tweakers.net kunnen kijken op het forum of daar al ervaringen zijn.\r\n\r\nDoch de FUP kan eigenlijk alleen Telfort je het beste vertellen, gewoon mailtje sturen naar ze.\r\nHeb ik ook bij Alice gedaan, gewoon gezegd van \"jullie hebben een Fup en ik download 150 a 200 gig per maand, kan dat of vinden jullie dat niet binnen de fup passen?\".\r\n\r\nDit is een voorbeeld overigens. Maar je kunt het ze gerust vragen en dan maak je van de hoeveelheid download gewoon de hoeveelheid die jij gewend bent te downloaden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Fair Use Policy is dus dat je geen downloadlimiet hebt, maar ze je wel op de vingers kunnen tikken als het echt uit de hand loopt.\r\nIk download erg veel en heb nog nooit een waarschuwing gehad van Planet gehad. Ik zou je hier niet teveel zorgen over maken.\r\nMaar zoals BlackTiger al zei: gewoon een mailtje naar Telfort sturen.\r\n\r\nEDIT: En lees [url=http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=43193]deze[/url] topic \'ns :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 oke bedankt voor de informatie. slim idee om een mailtje naar ze toe te sturen dan weet je tenminste of het kan. telfort.gebruikers.eu forum is wel heel rustig Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2007 Klopt dat gebruikers forum is heel rustig, maar je kunt vanalles voor dat gebruikers.eu zetten, zoals tele2 of orange of alice en daar is het een stuk drukker.\r\nJe moet niet vergeten dat Telfort net pas zeer kort bezig is, dus ook nog zeer weinig gebruikers heeft. Hoe meer gebruikers, hoe drukker het zal worden.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2007 heeft er iemand ervaring met telford adsl Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Beste mensen,\r\n\r\nWil de overstap maken van @home kabel+ telefonie naar Telfort ADSL + telefonie omdat ik de service en het bedrag dat ik nu moet betalen te hoog vindt.\r\nHeeft iemand hier ervaring mee. \r\nGaarne reactie a.u.b. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 maart 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 maart 2008 Er zijn mensen waarbij dat prima gelukt is, logisch ook want @home is kabel en Telfort is ADSL dus gaat via de telefoonlijn.\r\nMijn advies is als je @home per het einde van een maand opzegt, dat je Telfort net een weekje van tevoren laat aansluiten, dan zit je nooit zonder internet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen