Ga naar inhoud

Muiscursor die blijft 'plakken'

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nSinds dit week-end zit ik met een erg vervelend probleem. Het is namelijk zo dat mijn muiscursor, afkomstig van een \'gewone\' optische muis van Logitech (met draad), na een minuut of 10 gewoon op het scherm blijft plakken en als ik men muis beweeg, ik toch de balkjes op men taakbalk enz zie oplichten. Dit wil zeggen dat men muis werkt, maar men cursor staat totaal ergens anders, vast op 1 plaats. Dit is enkel op te lossen door men pc opnieuw op te starten ofwel door zo snel mogelijk na een reboot eender welk spel op te starten (wat ook niet altijd lukt). Ik heb de nieuwste drivers geïnstalleerd na enkele vragen hier nagelezen te hebben en zou heel graag willen weten wat er zou kunnen schelen. Ik ben nl niet van plan mijn pc iedere keer opnieuw op te starten als men cursor dienst weigerd door gewoon op Windows bezig te zijn.\r\n\r\nIemand enige suggesties?
Link naar reactie
Stuurprogramma\'s van Logitech voor de muis verwijderen.\n \nVoor normaal gebruik is het af te raden om stuurprogramma\'s van de fabrikant voor een muis of toetsenbord te installeren.\n \nDus gooi die Logitech software weg via configuratiescherm > software.\nKijk ook direct even of er misschien nog andere software staat die je echt niet meer gebruikt en verwijder die dan ook meteen.\n \nDan opnieuw opstarten en kijken of het beter gaat.
Link naar reactie
Ik heb de optie \'Aanwijzerspoor weergeven\' bij eigenschappen voor de muis aangezet en sindsdien is het probleem gedeeltelijk opgelost. Heb ook de laatste drivers voor men grafische kaart geïnstalleerd. Men muis blijft nog hangen maar door het aanwijzerspoor heb ik nu dus 2 cursors op men scherm. 1 is diegene die bleef hangen en dus niet werkt en de andere is men eigenlijk spoor maar die werkt wel.
Link naar reactie
Nog maar eens wat gezocht, en vond hier wat lotgenoten voor je:\n\n[url]http://www.softwaretipsandtricks.com/forum/windows-xp/28569-mouse-cursor-freezes-completely-mouse-still-works-xp-driver-prob.html[/url]\n\nHeb je zeker wat te lezen.\n\nTrouwens, dit zijn mijn Google termen, en ik zie meer hits, dus probeer:\n[I]logitech \"cursor freezes\" \"still works\"[/I]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...