Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 hey een vraag ik heb dit abonnement [url]http://producten.hetnet.nl/instapsurfenenbellen.htm[/url]\r\nwaar kan ik zien hoe snel ik kan downloaden en uploaden?\r\n\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Staat hier: 1.5 Mb/s - 256 Kb/s.\r\nDus qua downloadsnelheid is het zwaar pet. Omgerekend naar kilobytes per seconde, dus de snelheid waarmee je feitelijk download is het pak hem beet 180 kbyte/sec.\r\nEen kleine vergelijking... Een 8mbit account levert je een snelheid op van gemiddeld een 800 kbyte/sec en dan duurt een dvd downloaden (4,3 gigabyte) ongeveer 1 uur en 45 minuten, effe bot gerekend.\r\nJouw snelheid ligt dus wat meer dan 4x zo laag. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Je kunt het hier ook eens mee bekijken: [url]http://www.nuria.nl/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 @ black tiger ja dat klopt wel ongeveer ik donload 160kb/s dvd van 4.3 gig duurt bijna 9 uur maar mensen zeiden dat dat best langzam Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 Dat is ook best langzaam. Maar het ligt er aan wat er verkrijgbaar is bij jou he. Bij Telfort krijg je voor 19,95 een 20mbit accountje. De snelheid is dan altijd nog wel afhankelijk van de afstand tot je centrale maar zal zeker behoorlijk hoger liggen dan 160 kbyt/sec.\r\nMaar niet elke centrale is voor providers als Telfort, Orange of Alice omgebouwd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 je snelheid is afhankelijk van:\r\n-merk modem, type firmware, configuratie modem\r\n-kwaliteit en lengte bekabeling in huis\r\n-bij draadloos: kwaliteit van je draadloze netwerk\r\n-afstand tot centrale\r\n-kwaliteit van het koper\r\n-apparatuur in de wijkcentrale\r\nen natuurlijk welk pakket je bij je ISP hebt.\r\n\r\ndat staat overigens los van jou beleving hoe lekker je aan t internetten bent,\r\nje pc kan zo brak zijn dat je met een 20mbit lijn lijkt te internetten via een 56k modem :p\r\n\r\nlaat je niet gek maken door hoge snelheden en mooie prijzen (ookal is het net idd erg traag vergeleken met andere isp\'s ) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2007 Als we dan toch aan het aanvullen zijn:\r\n- Snelheid van je netwerkkaart\r\n- Snelheid van je pc (ook als ie niet brak is)\r\n- Staat en snelheid van je HD.\r\n\r\nHet is van vele factoren afhankelijk inderdaad.:) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen