Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Afgelopen week heb ik een backup gemaakt met ImageDrive XML, en dat is allemaal gelukt, ik heb het op een externe harde schrijf opgeslagen etc. Maar nu wil ik deze terugplaatsen (ik moest mijn computer rebooten vanwege iets), alleen ik heb geen idee hoe dat moet. Heb je daar een speciaal programma voor nodig of niet? Hoe zit dat?\r\n\r\nIk heb al geprobeerd met ImageDrive XML het terug te plaatsen, maar dat lukte niet (ik snap er maar weinig van).\r\n\r\nAlvast heel erg bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Rebooten staat voor opnieuw opstarten voor het gewenste effect\r\nIk weer eens ge google `t en kwam je vraag bij computertotaal tegen.\r\nImageDrive XML is me niet bekend maar zal iets op partition magic lijken.\r\nIk zal proberen uit te leggen.\r\nDe C: schijf is m,n eerst harde schijf m,n tweede harde schijf (bij jou externe) laten we zeggen D: schijf.\r\nik schrijf een image van mijn C: schijf naar de D: schijf.\r\nMet patition magic kan ik nu de D: schijf als opstart schijf maken dus C: \r\nOm vervolgens de oude C: schijf te formatteren.\r\n\r\nIk hoop dat je er uit komt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen