Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Wat fijn, eindelijk een forum waar mensen mij hopenlijk kunnen helpen met mijn \'grote\' probleem.\r\n\r\nIk heb in mijn computer (zo staat omschreven bij de computer inhoud) \r\noptische drive: DVD+rewriter multistandaard en dual layer.\r\nIk neem aan dat dat inhoudt dat ik over een dvd en cd brander beschik toch?\r\n\r\nNu wil ik een muziek cd branden, maar iedere keer gooit -ie de cd er weer uit, en zegt dat -ie hem niet herkent.\r\n\r\nIk heb lege cd-r 80 cd\'s, van verschillende merken.\r\n\r\nWat kan er mis zijn?\r\nIk probeer de cd\'s te branden met windows mediaplayer, en heb er helemaal een boekje bij gekocht hoe je moet branden. Maar tervergeefs... het wil niet lukken!\r\n\r\nIk download de muziek van LimeWire, in de vorm van mp3\'s.\r\n\r\nNou...wellicht dat jullie mij kunnen helpen!\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nLina Elise Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Wat een geweldig titel.\nDuidelijk de huisregels niet gelezen. Lees die nogmaals door en pas je titel aan.\n \nAanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en dan \'meer opties\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Dat je een DVD-rewriter hebt hoeft niet te betekenen dat je meteen ook een cd-rewriter hebt.\r\nKijk even op de lade van je DVD-rewriter. Als er staat: Compact Disc Rewritable (-/+ een van beide) hoor je gewoon cd\'s te kunnen branden Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 [quote=Sevan;350507]Dat je een DVD-rewriter hebt hoeft niet te betekenen dat je meteen ook een cd-rewriter hebt.\nKijk even op de lade van je DVD-rewriter. Als er staat: Compact Disc Rewritable (-/+ een van beide) hoor je gewoon cd\'s te kunnen branden[/quote]\nandersom ok , maar dit verhaal :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2007 Klopt ja foutje, dacht dat dvd alleen voor dvd\'s was en cd alleen voor cd\'s was.\r\nIk heb namelijk zo\'n alles in 1 apparaat dus heb het verschil niet gemerkt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen