Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik ben reeds enkele dagen allerlei dingen over laptops aan het opzoeken en zou dus graag een nieuwe kopen, maar zie de bomen niet meer door het bos.\r\n\r\nDe ene persoon zegt dit niet en de andere weer wel...\r\n\r\nNu zie ik in het blaadje van de makro een pc staan, een hp dv9520.\r\nIs dit toestel ok of raden jullie een ander toestel aan?\r\n\r\nmvg johan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Je moet je eerst afvragen wat doe ik ermee.\r\nvoor informatie over laptops kun je vinden op kieskeurig.nl \r\nVooral de reviews lezen (Y)\r\nMijn Schoonzoon heeft een HP die is al 2x ter reparatie geweest (hardeschijf)\r\nZijn beeldscherm is helderder en onder een grotere hoek te bekijken.\r\nDan mijn acer laptop, maar ik heb geen problemen gehad.\r\n\r\nIk ben al even voor je wezen zoeken.[URL=\"http://kieskeurig.nl/nl/product.nsf/queryreviews?readform&qcode=notebook&q=hp&pcode=notebook&gq=hp\"](KLIK HIER)[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Waar gaat de laptop voor gebruikt worden (welke toepassingen)?\r\n\r\nEn wat is het budget? Asus is idd. de beste suggestie qua merk: moderne technologie, goede service en bescheiden prijs. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 ow dell is ook wel goed Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 10 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2007 [quote=dutch-online;349820]Ik zou voor een ASUS gaan\n \niets duurder maar wel kwaliteit en 2 jaar garantie[/quote]\nOok op een medion zit twee jaar garantie !!! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2007 [QUOTE]Ook op een medion zit twee jaar garantie !!![/QUOTE]\n\nKlopt, maar erg veel goede verhalen heb ik niet gehoord over die service. Zelf nooit ervaring mee gehad, mijn Medion werkt nog steeds uitstekend. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 [QUOTE=kieshunter;353187]ow dell is ook wel goed[/QUOTE]\r\n\r\nhoe staat Dell in verhouding tot Asus (qua behuizing/moederbord enz.)? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2007 [QUOTE=FrenkyFrenk;354241]hoe staat Dell in verhouding tot Asus (qua behuizing/moederbord enz.)?[/QUOTE]\nJa, ik ben ook wel benieuwd hoe Dell zich verhoud ten opzichte van Asus...\nIemand een mening? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2007 Medion is ook wel goed hoor Targa ook.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen