Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nIk zit sinds kort op kamers en ben op zoek naar een laptop. Ik heb er wel enig verstand van, maar niet welke merken etc. goed zijn bij laptops.\r\n\r\nHij moet iig aan de volgende eisen voldoen:\r\n\r\n2048 MB werkgeheugen\r\n100 GB harde schijf\r\nvrijstaand videogeheugen (maakt dit veel verschil?)\r\n6x USB aansluiting\r\nDVD lezer/brander\r\nMicrosoft Office (Word, Excel, Powerpoint, Acces)\r\ngeintegreerde Wifi aansluiting voor draadloos internet\r\nniet al te zwaar\r\nbatterij die niet na 1 uur al leeg is\r\ngoede service & garantie (wat is het verschil tussen pick up & return en carry in?)\r\n\r\n\r\nHij moet in ieder geval redelijk snel zijn ivm met multitasken, internetvensters, muziek afspelen, downloaden.\r\nVideokaart is niet heel belangrijk, ik speel geen online games of iets dergelijks, misschien wel films kijken.\r\n\r\nIk zat te denken aan een bedrag tot max 800, liefst goedkoper natuurlijk.\r\nWelke zouden jullie aanraden? \r\n\r\nOh en als laatste, koop ik hem liever in een winkel, ivm. service dat vind ik wat eenvoudiger dan online zoals Dell.\r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 Kunt u, of iemand anders er misschien iets meer over kwijt? Heb ik aan dit budget voldoende om een laptop aan te schaffen met deze systeemeisen? En is het nodig om een vrijstaand geheugen te nemen of voldoet een shared geheugen voor de videokaart ook prima? Waar moet ik op letten bij garantie? Beeldscherm? Hardware?\r\nEn Dell wil ik juist niet, omdat dat me lastig lijkt met garantie? Dan moet ik hem opsturen ofzo?\r\n\r\nIets meer informatie please... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 [QUOTE=manfred;349675]Oh en als laatste, koop ik hem liever in een winkel, ivm. service dat vind ik wat eenvoudiger dan online zoals Dell.[/QUOTE]Da\'s een beetje onzinnig bij een laptop, omdat een winkel \'m niet zelf kan repareren bij garantiegevallen. Je kunt bij garantiegevallen ook beter direct contact hebben met het service center van de fabrikant, i.p.v. een winkel zonder toegevoegde waarde.\r\n\r\nAsus is als merk aan te raden, vanwege goede service en standaard 2 jaar garantie. Een (betrouwbare) webshop als [url]www.4launch.nl[/url] heeft een ruime keuze en een prettig prijspeil. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 24 oktober 2007 ik zat zelf te denken aan deze opties:\r\n\r\nToshiba Satellite A200-1UP \r\n\r\nToshiba Satellite L40-15B \r\n\r\n\r\nDell LatitudeTM D531 met 2 gb geheugen\r\n\r\nDell VostroTM 1000 met 2 gb geheugen\r\n\r\nDell VostroTM 1400 met 2 gb geheugen\r\n\r\nDell VostroTM 1700 met 2 gb geheugen\r\n\r\nEn zat ook te denken aan een Asus, maar daarvan opent de site maar niet:(\r\n\r\nZijn dit een beetje goede laptops? Voornamelijk de snelheid... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 [QUOTE=manfred;349885]En zat ook te denken aan een Asus, maar daarvan opent de site maar niet[/QUOTE]Nee? [url]http://nl.asus.com/[/url]\r\n\r\nCheck ook de prijzen via de Pricewatch van Tweakers.net: [url]http://tweakers.net/pricewatch/cat/498[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen