Ga naar inhoud
  • 0

Ik krijg Panda niet uit mijn pc

Anoniem2

Vraag

Hallo\r\n\r\nIk had Panda Antivirus 2007 willen uitproberen op de pc en die moet er weer uit alleen ik krijg die er helaas niet uit.\r\n\r\nHeb paar keer geprobeerd om de Panda uit de software te halen en ook in veilig modus geprobeerd maar het wil helaas niet.\r\n\r\nBestaat er ook een programma waarmee je Panda uit de pc kan halen zoja welke?.\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie

15 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[QUOTE=ctrlaltdelete;349655]Deze link is beter; [URL]http://www.pandasecurity.com/homeusers/support/card?id=23210&idIdioma=2&pagina=2[/URL]\r\n \r\nMocht dat ook niet lukken, leg dan een stukje verse bamboe naast de computer.\r\n \r\nOp het moment dat Panda eruit kruipt om de bamboe te pakken zet je snel de computer uit :cool:[/QUOTE]\r\n\r\nHelaas kan ik geen Panda aanklikken onder alle programma\'s daar zit niks in van Panda dus dan toch maar verse bamboe er naast leggen.\r\n\r\nDe Panda zit nog wel steeds in de software waar ik die dus niet uit kan krijgen.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Dontworry;349690]Revo Uninstaller gebruik ik daarvoor.\r\nDownload en uitleg [URL=\"http://www.fan.tv/digitaal/toontext.asp?id=19752\"](KLIK HIER)[/URL]\r\nBeschreven in een topic [URL=\"http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=43144\"](KLIK HIER)[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nHoi\r\n\r\nAan de ene kant is dat een mooie programma maar aan de andere kant ook weer niet.\r\n\r\nHet voordeel is dat hij Panda wel uit de pc haalt maar het nadeel er van is dat als ik mijn pc daarna opnieuw start heb ik geen internet verbinding meer terwijl hij toch aangeeft dat hij internetverbinding heeft.\r\n\r\nHeb aantal dingen geprobeerd maar ik kreeg geen internet dus heb ik een systeemherstel gedaan en heb ik nu weer internet en helaas zit Panda weer in de software.\r\n\r\nWat nu?.
Link naar reactie
  • 0
Panda er wéér af gooien met dat programma.\n \nEn dan.... oh nee [B]STOP!!! :cool:[/B]\n \n \n \nEerst iets downloaden, namelijk Winsock XP fix.\n \nZeer waarschijnlijk heeft Panda net als veel andere AV producten doen, een eigen winsock module in de plaats van de originele gezet.\nDat winsock ding is iets wat het dataverkeer van en naar de PC regelt. (in Jip & Janneke taal)\n \nDus na het verwijderen en opnieuw opstarten even winsock XP fix draaien.\n \n \nProgramma is gratis, en o.a. hier te vinden; [URL]http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html[/URL]
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=ctrlaltdelete;349726]Panda er wéér af gooien met dat programma.\r\n \r\nEn dan.... oh nee [B]STOP!!! :cool:[/B]\r\n \r\n \r\n \r\nEerst iets downloaden, namelijk Winsock XP fix.\r\n \r\nZeer waarschijnlijk heeft Panda net als veel andere AV producten doen, een eigen winsock module in de plaats van de originele gezet.\r\nDat winsock ding is iets wat het dataverkeer van en naar de PC regelt. (in Jip & Janneke taal)\r\n \r\nDus na het verwijderen en opnieuw opstarten even winsock XP fix draaien.\r\n \r\n \r\nProgramma is gratis, en o.a. hier te vinden; [URL]http://www.snapfiles.com/get/winsockxpfix.html[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nIk wil dat wel downloaden maar ik heb Vista HomePremium werkt die xpfix ook op Vista?
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=ctrlaltdelete;349750]Ja, moet wel werken.\r\n \r\n \r\nAls het niet werkt, doe dan het volgende.\r\n \r\nOpen de command prompt (start > uitvoeren, en typ CMD en ram op Enter)\r\nTyp daar [B]Netsh WinSock Reset[/B] en druk weer op Enter.[/QUOTE]\r\n\r\nHelaas ook dat heeft niet geholpen.\r\n\r\nPanda wel verwijderd na het opnieuw opstarten die programma geinstalleerd en het heeft helaas niet geholpen.\r\n\r\nKon ik weer systeemherstel uitvoeren om weer internetverbinding te krijgen.\r\n\r\nHet zal wel aan Vista liggen denk ik anders weet ik het ook niet meer.\r\n\r\nZijn er misschien nog andere programmatje\'s waarmee je Panda makkelijk kan verwijderen?.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=passiepas;349717]Hoi\r\n\r\nAan de ene kant is dat een mooie programma maar aan de andere kant ook weer niet.\r\n\r\nHet voordeel is dat hij Panda wel uit de pc haalt maar het nadeel er van is dat als ik mijn pc daarna opnieuw start heb ik geen internet verbinding meer terwijl hij toch aangeeft dat hij internetverbinding heeft.\r\n\r\nHeb aantal dingen geprobeerd maar ik kreeg geen internet dus heb ik een systeemherstel gedaan en heb ik nu weer internet en helaas zit Panda weer in de software.\r\n\r\nWat nu?.[/QUOTE]\r\n\r\nDit probleem heb ik nooit gehad anders zou ik het niet aanbevelen.\r\nMijn internet verbinding is nog nooit weg gevallen door Revo uninstaller.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Dontworry;349812]Dit probleem heb ik nooit gehad anders zou ik het niet aanbevelen.\r\nMijn internet verbinding is nog nooit weg gevallen door Revo uninstaller.[/QUOTE]\r\n\r\nHoi\r\n\r\nHeb het ook via een andere remover geprobeerd (Total unistaller) en helaas is dat ook niet gelukt.\r\n\r\nDat programma kon Panda wel verwijderen toen ik de pc opnieuw ging opstarten had ik weer geen internet.\r\n\r\nIk heb Windows Vista HomePremium (2GB) en draadloze internet van KPNPlanet.\r\n\r\nDe pc geeft aan dat die wel met internet verbonden is maar als ik op internet explorer druk dan doet die het niet.\r\n\r\nHoe kan ik Panda nou verwijderen zonder dat het internet uit valt terwijl er toch verbinding is?.
Link naar reactie
  • 0
[QUOTE=Foo Fighter;350103]Kom ik eens in de zoveel maanden langs en wat zien ik Panda!!\r\nProbeer eens het zwitserse zakmes TuneUp Utilities 2007 of als het uit is 2008.\r\nHeel veelzijdig,maar goed te begrijpen.[url]www.tuneup-software.nl[/url] en neem een trial.\r\nSterkte.Oud slachtoffer van Panda.[/QUOTE]\r\n\r\nHoi\r\n\r\nDat programma had ik gedownload en heeft helaas niet geholpen.\r\n\r\nHeb steeds via google gezocht naar een Panda Remover en ik heb de Absolute unistaller gedownload.\r\n\r\nMet dat programma heb ik eindelijk Panda kunnen verwijderen en internet doet het gelukkig ook.\r\n\r\nBedankt voor de reactie(s)\r\n\r\nGroeten Pascal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...