Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 hey ik wil graag een eigen pc kast gaan maken maar dat wou ik van hout gaan doen is dat verstandig vanwege de hitte mischien ?\r\nof kan dat gewoon \r\n\r\nalsvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Zo heet wordt het spul niet. Heb al veel vaker kasten van hout of mdf gezien. Verder gewoon zorgen voor goede ventilatie, maar dat is sowieso al een vereiste. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 ok bedankt \nventilatie word inderdaad aangedacht Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Er zijn zelfs mensen die een pc kast van Lego maken ,of die een pc in een oude koffer of piano bouwen.\nDus zelf iets van hout maken kan prima ,mits er maar voldoende ventilatie aanwezig is.\nRadio\'s en tv\'s waren vroeger ook van hout. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik zal een paar gaten voor 120MM Casefans uitschroeven. deze maken geen lawaai en coolen toch. je gaat geen brand krijgen hoor Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 er komen ook aleen maar oude dingen in P3 16 mb videokaart 512 mb ram en 10gb schijf heb gewoon eens zin om iets te gaan doen in de vakantie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen