Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Hoi Allemaal, \r\n\r\nIk wil op mijn site graag een radio station beginnen, waarbij mensen zélf nummers kunnen requesten. Maar mijn computer kan niet de hele dag aan staan, en ik heb geen server. (Huren is ook geen optie want ik sta rood ;) )\r\n\r\nNu heb ik een idee om het anders te doen, zonder te streamen. Ik ga het duidelijk proberen te maken.\r\n\r\nEen persoon komt op een request pagina. Hij klikt uit een lijst een nummer aan.\r\nDat nummer komt dan in een tekstvakje te staan. Daarna klikt hij op een knop.\r\nDoor op die knop te klikken wordt het nummer dat die persoon aangeklikt heeft in een playlist gezet. Om het half uur word die playlist vernieuwd. \r\n\r\nKan iemand mij hierbij helpen? Dikke credits! \r\n\r\nGroeten, \r\nCybernews. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Heb je nog altijd een server nodig. Waar wil je die mp3\'tjes opslaan en wat moet die playlist onthouden? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen