Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Hallo,\r\nIk heb een nieuw mobo in m,n computer gezet en wil nu XP weer installeren.\r\nbij de start krijg ik de melding : Mac adres + nummer en DHCP........./ hier moet ik iets invullen maar dat gaat niet.\r\nvervolgens de melding van opnieuw booten.\r\ndvd staat op first boot , er zit een nieuwe hd in .\r\nwie weet wat te doen ? Ik kom dit voor het eerst tegen\r\ngroet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik denk dat je nog XP op de schijf hebt staan? Die heeft dan drivers die niet deugen voor dat moederbord.\r\n\r\nAls ik dit goed heb geraden, een heel klein kansje dat het goed komt als je kans ziet om te kiezen: Installeren, REPAREREN of: Installeren, UPGRADE (verschillend woord in XP-versies maar doet hetzelfde).\r\n\r\nAnders vrees ik toch dat je schijf moet worden kaalgeformatteerd en alles geheel opnieuw geïnstalleerd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Misschien probeert je modo te booten vanaf het netwerk?\r\nCheck even in je Bios of daar onder Bootopties de netwerkkaart als optie staat aangegeven.\r\nDie dan even op de laatste plaats zetten of Boot from lan disabelen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen