Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Hallo mensen,\r\n\r\nIk heb een laptop met daarop het o zo geweldige, windows vista. In de laptop zit ook een bluetooth functie verwerkt ( v2.0 ).\r\n\r\nMaar als ik met mijn mobiel plaatjes wil versturen naar de laptop krijg ik een error ( zie bijgevoegde screenshot ) waar moet ik die update halen voor het bluetooth, of wat doe ik fout? Iemand \'n idee?\r\n\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 klik op de bovenste woorden en installeer de goede drivers, als dat niet lukt kijk je in apperaatbeheer naar de naam van je bluetooth en ga je zoeken op de site van dat bedrijf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Okay, maar waar vind ik de drivers? Microsoft? of dat andere gedoe? Toch raar dat Asus een laptop levert, waarvan bluetooth niet werkt....\r\n\r\nMeer mensne met problemen hiermee?\r\n\r\nHeb overigens wat screenshots gemaakt, hopenlijk kunnen jullie me verder helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Het probleem is opgelost. Nu nog mijn opstart probleem verhelpen. Zie topic in: Windows Vista! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2007 hoe???\n\nik krijg altijd dezelfde melding...., maar hij werkt wel gewoon dus ik doe het altijd negeren, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 november 2007 Niet veel bijzonders. Gewoon blijven proberen, en zo vanuit het niets ging het werken....Dat Vista isme toch wel bijzonder hoor..kan er nog niet makkelijk aan wennen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen