Ga naar inhoud

Ik kan RAR bestanden niet openen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb de volgende vraag;\r\nIk een aantal RAR bestanden binnen gehaald met grabbit, dus inclusief de par bestanden.\r\nAls ik het controleer, zijn alle bestanden ok.\r\nZodra ik wil uitpakken met WINRAR, gaat het fout.\r\nHij geeft dan aan dat het eerste file corrupt is, terwijl alles goed was ???\r\nDeze fout melding krijg ik. \r\n>>! F:\\TZN-The 4400 Seizoen 2 Disk 4-Djelno[3]\\TZN-The 4400 Seizoen 2 Disk 4-Djelno.part001.rar: CRC voor gecomprimeerde gegevens in 4400_S2_DVD4.ISO niet correct. Het volume is beschadigd.\r\n Of anders een melding dat ie corrupt is.\r\n\r\nWeet iemand wat te doen.?\r\nIk heb al gegoogeld maar kom er niet uit.\r\n\r\nLucas.
Link naar reactie
Hallo Reintje,\r\nIk heb het geprobeerd maar krijg de zelfde melding >>>! F:\\TZN-The 4400 Seizoen 1 Disk 1-Djelno[3]\\TZN-The 4400 Seizoen 2 Disk 4-Djelno.part001.rar: CRC voor gecomprimeerde gegevens in 4400_S2_DVD4.ISO niet correct. Het volume is beschadigd.\r\n\r\nEr gebeurd niks, d.w.z. pakt niet uit..\r\n\r\n\r\nWat nu ?\r\n \r\n\r\n\r\nLucas
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Heel toevallig had ik net ook nog 2 RAR bestanden binnen gehaald.\nUitpakken gaf een hele rits foutmeldingen.\nOpnieuw gedownload, met zelfde resultaat.\n \nIn het verleden heb ik het ook vaker gehad.\nDe oplossing was toen om het uit te pakken op een heel kort adres, bijv: C:\\downloads\nMeestal ging het dan goed.\nNu ook geprobeerd en het werkte ook nu weer.\nDaarna is het bestand gewoon te verplaatsen.\nMisschien heb je hier iets aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...