Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nIk heb de volgende vraag;\r\nIk een aantal RAR bestanden binnen gehaald met grabbit, dus inclusief de par bestanden.\r\nAls ik het controleer, zijn alle bestanden ok.\r\nZodra ik wil uitpakken met WINRAR, gaat het fout.\r\nHij geeft dan aan dat het eerste file corrupt is, terwijl alles goed was ???\r\nDeze fout melding krijg ik. \r\n>>! F:\\TZN-The 4400 Seizoen 2 Disk 4-Djelno[3]\\TZN-The 4400 Seizoen 2 Disk 4-Djelno.part001.rar: CRC voor gecomprimeerde gegevens in 4400_S2_DVD4.ISO niet correct. Het volume is beschadigd.\r\n Of anders een melding dat ie corrupt is.\r\n\r\nWeet iemand wat te doen.?\r\nIk heb al gegoogeld maar kom er niet uit.\r\n\r\nLucas. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Nee, het is een goed bestand, en volgens quickpar niet nodig om te repareren.\r\nAls winrar dan wil gaan uitpakken zegt ie dat het bestand niet goed is. \r\nEr zit geen virus of iets dergelijks in, heb ik net gechecked.\r\nSnap het ff niet.\r\n\r\nLucas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Kennelijk toch wel verkeerd gerard hoor. Maar doe eens rechtsklik op 1e rar > uitpakken in map \"naam bestand\". Kijk dan eens in de map of het bestand daar toch is uitgepakt. Is mij nl wel eens overkomen dat winrar een fout aangeeft maar toch een onbeschadigd bestand heeft uitgepakt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Hallo Reintje,\r\nIk heb het geprobeerd maar krijg de zelfde melding >>>! F:\\TZN-The 4400 Seizoen 1 Disk 1-Djelno[3]\\TZN-The 4400 Seizoen 2 Disk 4-Djelno.part001.rar: CRC voor gecomprimeerde gegevens in 4400_S2_DVD4.ISO niet correct. Het volume is beschadigd.\r\n\r\nEr gebeurd niks, d.w.z. pakt niet uit..\r\n\r\n\r\nWat nu ?\r\n \r\n\r\n\r\nLucas Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Part001.rar opnieuw downloaden om het corrupte deel te vervangen.\r\nof\r\nIndien beschikbaar .par reparatiebestanden ophalen en met Quickpar repareren. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Zitten er geen par bestanden bij? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 [quote=couch_potato;349451]Zitten er geen par bestanden bij?[/quote]\nlees zijn eerste post eens ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Even overheen gelezen. Je hebt de bestanden dus wel door quickpar heengehaald? Als de fout steeds op dezelfde plek zit, wis dan het betreffene rar bestand eens, en laat opnieuw repareren met quickpar.\n\nHelpt dit allemaal niet, dan vrees ik dat je geheugen niet helemaal jonkerfris meer is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 Dat heb ik dus al gedaan en met quickpar opnieuw het 1e rar bestand gemaakt.\r\nDe foutmelding blijft echter...\r\n\r\nAnyone else ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 november 2007 Heel toevallig had ik net ook nog 2 RAR bestanden binnen gehaald.\nUitpakken gaf een hele rits foutmeldingen.\nOpnieuw gedownload, met zelfde resultaat.\n \nIn het verleden heb ik het ook vaker gehad.\nDe oplossing was toen om het uit te pakken op een heel kort adres, bijv: C:\\downloads\nMeestal ging het dan goed.\nNu ook geprobeerd en het werkte ook nu weer.\nDaarna is het bestand gewoon te verplaatsen.\nMisschien heb je hier iets aan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen