Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nMijn Thomson multi-pc-isdn modem doet de laatste dagen erg raar. Als ik de stekker in het stopcontact stop, dan blijft er een lampje oranje knipperen. 10-15 seconden de stekker eruit halen helpt nu nog, maar ik ben ban straks niet meer. Ik wil dus alvast een nieuwe modem bestellen, maar ik kom werkelijk met geen mogelijkheid meer op de pagina van de site van KPN waar je de modems kunt bestellen.\r\n\r\nZoektermens als \"modem\", \"internet apparatuur\", \"ADSL modem\", \"multi-pc\", enz. hebben geen resultaat opgeleverd.\r\n\r\nWeet iemand misschien waar die pagina gebleven is? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Bedoelde je [URL=\"http://www.mxstream.nl/support/index_multi.html\"]Deze(Klik)[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nJa, dat soort modems, alleen bij \"service & support\" kom ik niet verder dan handleidingen, meest gestelde vragen en drivers. Ik wil zo\'n modem gewoon bestellen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik heb nog een analoge multi pc modem liggen en zo zijn er nog meer mensen die er ook een voor ISDN hebben liggen. Kijk dus eens op marktplaats ofzo.\r\nGroeten Ron Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 [QUOTE=jwgroen;349192]Hallo,\r\n\r\nMijn Thomson multi-pc-isdn modem doet de laatste dagen erg raar. Als ik de stekker in het stopcontact stop, dan blijft er een lampje oranje knipperen. 10-15 seconden de stekker eruit halen helpt nu nog, maar ik ben ban straks niet meer. Ik wil dus alvast een nieuwe modem bestellen, maar ik kom werkelijk met geen mogelijkheid meer op de pagina van de site van KPN waar je de modems kunt bestellen.\r\n\r\nZoektermens als \"modem\", \"internet apparatuur\", \"ADSL modem\", \"multi-pc\", enz. hebben geen resultaat opgeleverd.\r\n\r\nWeet iemand misschien waar die pagina gebleven is?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\npagina is er niet meer omdat kpn geen modems meer verkoopt,\r\ntis wel handig om te melden welk lampje oranje knippert hè... :confused:\r\ndat kan namelijk een storing in je verbinding betekenen Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen