Ga naar inhoud

Modem aanschaffen via site KPN --> pagina weg?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nMijn Thomson multi-pc-isdn modem doet de laatste dagen erg raar. Als ik de stekker in het stopcontact stop, dan blijft er een lampje oranje knipperen. 10-15 seconden de stekker eruit halen helpt nu nog, maar ik ben ban straks niet meer. Ik wil dus alvast een nieuwe modem bestellen, maar ik kom werkelijk met geen mogelijkheid meer op de pagina van de site van KPN waar je de modems kunt bestellen.\r\n\r\nZoektermens als \"modem\", \"internet apparatuur\", \"ADSL modem\", \"multi-pc\", enz. hebben geen resultaat opgeleverd.\r\n\r\nWeet iemand misschien waar die pagina gebleven is?
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=jwgroen;349192]Hallo,\r\n\r\nMijn Thomson multi-pc-isdn modem doet de laatste dagen erg raar. Als ik de stekker in het stopcontact stop, dan blijft er een lampje oranje knipperen. 10-15 seconden de stekker eruit halen helpt nu nog, maar ik ben ban straks niet meer. Ik wil dus alvast een nieuwe modem bestellen, maar ik kom werkelijk met geen mogelijkheid meer op de pagina van de site van KPN waar je de modems kunt bestellen.\r\n\r\nZoektermens als \"modem\", \"internet apparatuur\", \"ADSL modem\", \"multi-pc\", enz. hebben geen resultaat opgeleverd.\r\n\r\nWeet iemand misschien waar die pagina gebleven is?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\npagina is er niet meer omdat kpn geen modems meer verkoopt,\r\ntis wel handig om te melden welk lampje oranje knippert hè... :confused:\r\ndat kan namelijk een storing in je verbinding betekenen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...