Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Hallo\r\nIk heb een vraag, ik had Cyberlink Power DVD in het Nederlands maar, na de Update die ik gedaan hebt is hij in het duits (gaat waarschijnlijk vanzelf daar ik in Duitsland woon)\r\nmijn vraag is kan ik die update er weer afhalen zodat ik hem weer in het Hollands krijg? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Al met een systeemherstel geprobeerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Ja maar hij blijft in het Duits Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Ik weet niet of het om de juiste Power DVD gaat qua versie, maar heb je hier wat aan ? (Versie 5 en 6 geloof ik, even kijken en kiezen)\n\nPower DVD Dutch language kit:\n[url]http://www.cyberlink.com/multi/download/langs_1_ENU.html[/url]\n\nHier geloof ik een nieuwere, maar weet niet exact voor welke:\n[url]http://www.cyberlink.com/multi/download/lang_kits.jsp?dl_id=259[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 Nederlands of Duits ?? Lijkt me toch niet zo\'n probleem . De knoppen blijven er toch hetzelfde uitzien en ook op dezelfde plaats zitten. ??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 november 2007 [QUOTE=Animal;352362]Nederlands of Duits ?? Lijkt me toch niet zo\'n probleem . De knoppen blijven er toch hetzelfde uitzien en ook op dezelfde plaats zitten. ???[/QUOTE]\r\nIs dit een grapje ?\r\nJa, de knoppen blijven op dezelde plaats zitten, maar dan moet je wel weten wat er bij geschreven staat.... En how about het Help file ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2007 [quote=erikdenhouter;352363]Is dit een grapje ?\nJa, de knoppen blijven op dezelde plaats zitten, maar dan moet je wel weten wat er bij geschreven staat.... En how about het Help file ?[/quote]\nNog nooit een helpfile voor een mediaplayer nodig gehad.\nEn op de knoppen staan internationale symbolen ,daar is ook helemaal geen tekst voor nodig. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 november 2007 Heb ze beide geprobeerd maar zonder resultaat\r\nDus dan maar in het Duits is niet zo\'n probleem maar was hem zo gewoon in in Nederlands in ieder geval bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2007 verwijder power dvd en installeer hem opnieuw in het nederlands zou ik zeggen ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Heb ik gedaan bedankt allemaal Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen