Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik wil een nieuw voetbalspel gaan kopen voor de PSP.\r\nNu zit ik te twijfelen tussen Pro Evolution Soccer 2008 of Fifa 2008.\r\nGeeft aub je voorkeur met je mening. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik heb in verschillende recensies gelezen dat fifa 2008 de meeste vernieuwingen biedt.\r\nFifa 2008 bezit ik en ben er wel tevreden over.\r\nAls hou ik het snel op 1 of 2 wedstrijd(en) want daarna verveel ik me weer.\r\nBij fifa komt veel tactiek kijken vind ik.\r\nAls je het spel goed opbouwt maak je kans om te scoren, doe je dit niet dan verlies je de bal snel genoeg.\r\n\r\nPes is nog nieteens uit toch? Dus daar geef ik ook geen oordeel over. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 PES is tot nu toe altijd beter geweest... Die zou ik zelf kopen :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik heb wel van de vorige delen beide spellen gehad, grafisch was Fifa beter, maar PES speelde veel lekkerder. Zelf zou ik PES kopen maar om eerlijk te zijn heb ik me nog niet heel erg verdiept in de vernieuwingen van Fifa 2008. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 Ik moet je vertellen dat fifa 2008 zeker niet tegenvalt.\r\nAlleen is het commentaar soms een beetje crap.\r\nSchiet je de bal meters over, hoor je: \'\' Good save by the goal keeper \'\'.\r\nDan klopt er toch iets niet ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 22 oktober 2007 ik heb pes 2008 besteld omdat pes toch meestal grafisch een stuk beter is en fifa is qua niveau een stuk makkelijker Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 PES is verruit het best van de 2. Gameplay is onovertroffen en de verslavingsfactor heerlijk hoog ;)\r\nmisschien dat Fifa grafisch beter is maar PES zit er niet ver vanaf Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 7 november 2007 klopt , goede keuze gemaakt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen