Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 sinds gisteravond vindt de computer de cd en dvd niet meer, herkent ze wel bij \'t opstarten, maar ze worden niet bij deze computer vermeld\r\nBij apparaat beheer code 41, beide apparaten losgekoppeld en stuurprogramma\'s verwijderd, computer opnieuw opgestart, krijg wel melding van nieuwe \"gevonden maar apparaat werkt vermoedelijk niet correct \" (klopt dus)\r\nZe zitten beide op een andere ide poort, elk met hd die het gewoon doet.\r\nHet enigste wat gister gebeurt is dat ik Alcohol 120% heb geinstalleerd (originele versie) heb dit er weer afgehaald en nog een systeemherstel gedaan. Deze 2 dingen als gister eerste gedaan, vandaag het opnieuw installeren enzo\r\nHet resultaat is dus nog steeds niet werkende cdspeler en dvd brander.\r\nDus iemand nog een idee?\r\n\r\nLkb Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 nee, geen kabels verwisseld en dvd en cd zitten in dezelfde opstelling als toen alles nog werkte. Ik heb ze trouwens altijd zo zitten in de computers :-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik ga het nu even veranderen, je hoort het resultaat wel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 nee, nog hetzelfde probleem, dus ik ga het nu weer in de originele staat terugbrengen. Jammer, maar in ieder geval bedankt voor de tip, we denken weer verder, heb toch het idee dat Alcohol er iets mee uit te staan heeft.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Yeah....\'t is ook nog 120% Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 [quote=lkb;349037]Yeah....\'t is ook nog 120%[/quote]\nprobeer eens een andere versie.\nwelke heb je nu ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 De laatste versie 1.9.6.5429, hij is van vorige week en een andere heb ik niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Probleem opgelost, in het register moet je upper en lower filters verwijderen, opnieuw opstarten en alles was er weer\r\n\r\n[url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q314060[/url]\r\nhier staat hoe je het moet doen.\r\nEn nu Alcohol weer installeren en zien of het daardoor kwam....\r\n\r\nallebei bedankt voor het meedenken :D! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 \"code 41\" \"Locate the UpperFilters value under the following key in the registry:\"\n\nGoogle op deze twee termen (inclusief de dubbele quotes, maw copieër de hele regel naar Google-zoekbox) en hopelijk volgt de oplossing hieruit.\n\nHier wat uit dit CID forum:\n[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=41368[/url]\n\nHier Microsofts tekst:\n[url]http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Ben-us%3B314060[/url]\n\nMaak een herstelpunt ! voordat je eventueel het register zou willen bewerken.\n\n[B]Edit[/B]:\nOpgelost dus. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 \'t lag dus niet aan Alcohol, die geeft nu na opnieuw installeren geen enkel probleem.\r\nDus oorzaak van het cd/dvd probleem blijft onbekend, maar gelukkig wel opgelost Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 Ter info:\n[url]http://www.bustrace.com/products/devfilter.htm[/url]\n\nUpper- en Lowerfilters zijn z.g. filterdrivers, en met dit programmaatje kan je zien of- en welke geïnstalleerd zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 Bedankt, progammaatje is opgeslagen in de \"je weet maar nooit\" map\r\nDit programma had me veel gezoek bespaart, maar ach, je leert er weer van.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen