Ga naar inhoud

xp vista, xp home, xp extreme gamer

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,,\r\nhopelyk kunnen Jullie mijn vraag beantwoorden...\r\nIk heb nu xp home en vista op me pc dan..\r\nmaar ik wil vista weg hebben,\r\nen ik zag iets op internet (XP extreme gamer)\r\n\r\nKan ik die dan over die van vista partie zetten, en dan nog steeds in het begin kunnen kiezen uit xp home en xp extreme gamer?\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
[quote=Gangster;349013]Hallo,,\nhopelyk kunnen Jullie mijn vraag beantwoorden...\nIk heb nu xp home en vista op me pc dan..\nmaar ik wil vista weg hebben,\nen ik zag iets op internet (XP extreme gamer)\n\nKan ik die dan over die van vista partie zetten, en dan nog steeds in het begin kunnen kiezen uit xp home en xp extreme gamer?\n\nAlvast bedankt[/quote] Volgens mij slaat dat extreme gamer op een geluidskaart Xtreme Gamer van Creative\n \n[URL=\"http://www.google.nl/search?q=xp+extreme+gamer&sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_nlNL231NL231\"]zie hier(Klik)[/URL]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[QUOTE=JohnL;349066]Niet dus. Er bestaat geen Windows XP Extreme Gamer versie. Je hebt wel XP Home, XP Professional, XP Media Center Edition (MCE), Windows XP Professional 64-bit Edition... Maar geen Extreme Gamer versie. Zal wel een ali-illegali zijn.[/QUOTE]\r\n\r\n Windows XP Extreme Gamer is een aangepaste versie van XP Professional speciaal voor gamers. :D
Link naar reactie
ik ken het en ik heb het \nhij heeft deze xp zelf gemaakt en er allerlei dingen meegedaan zodat je systeem geoptimaliseerd word voor games (aleen maar games)\nje systeem kan instabiel gaan lopen (omdat er nogal wat versneld word)\nik weet niet of je bekend bent met downloaden maar daar mag ik het hier toch niet over hebben \n(vraag aan iedereen)\niemand heeft zelf een progamma gemaakt en verspeid dat via internet dat is dan toch gewoon legaal dat betekend dat ik het er hier over mag hebben toch dus voor ik verder ga wil ik dat eerst even weten
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...