Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik heb een externe harde schijf van Conceptronic, deze was NTFS, maar ik heb hem met behulp van Swissknife V3 omgezet naar FAT32 zodat ik hem kan gaan gebruiken op meerder computers. Het probleem is echter dat sinds ik hem geformateerd heb naar FAT32 hij niet langer herkent wordt door de computer. Het ding ligt hier op mijn printer herrie te maken, en dat is dan ook zo\'n beetje alles wat hij nog doet. \r\nIemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik dit oplos?\r\n\r\nBVD\r\n\r\nNicole Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik denk dat die schijf op \"gedeeld\" moet worden gezet op de ene of andere manier; tevens checken dat in iedere eventueel aanwezige firewall \"delen\" in de opties is TOEGESTAAN. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Het feit dat de schijf een netwerk schijf is doet er niet veel toe.. Ik heb net mijn andere externe harddisk met dit programma om zeep geholpen. Niet echt een slimme zet. Moeten de jumpers anders nu het een FAT32 is geworden, of is er een reden waarom zowel mijn XP als Vista de schijven niet meer detecteren of ook maar herkennen. Ze verschijnen niet langer in het scherm van deze computer etc. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Door te formateren hoef je geen jumper-instellingen te veranderen.\r\nWat gebeurt er als je de schijf op een XP-machine aansluit?\r\nGeeft hij wel de melding dat er een USB-apparaat is gevonden?\r\nDan zou je even kunnen kijken onder schijfbeheer of hij soms wel de schijf ziet, maar er geen stationsletter aan kan koppelen.\r\nAls je wat meer informatie geeft over het type dat je hebt kunnen we je misschien beter helpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen