Ga naar inhoud

PC sluit af en gaat gelijk weer aan .

Aanbevolen berichten

Het gaat om een Pentium III die verder normaal werk alleen wanneer de PC in Windows XP\r\nword afgesloten gaat hij normaal uit, de lampjes gaan uit en de ventilator hoor je stil vallen maar binnen 1 sec gaat de PC weer aan.\r\nHet ingedrukt houden van de schakelaar geeft ook geen oplossing bij het loslaten gaat hij gelijk weer aan.\r\n\r\nWake Up LAN functie is niet mogelijk er is namelijk geen LAN aanwezig.\r\n\r\nHet is een INTEL N232 E139761 moederbord.\r\n\r\nIemand enig idee wat of hier aan de hand kan zijn ?????\r\n\r\nCor,
Link naar reactie
[QUOTE=Intel 3000;349001]word de CPU niet te heet. dat hij er meteen mee kapt. is die voeding wel zwaar genoeg[/QUOTE]\r\n\r\nHet is dus andersom de PC werkt prima alleen wanneer hij afgesloten word en de voeding\r\nuitgeschakeld word springt hij gelijk weer aan.\r\nOf de voeding zwaar genoeg is durf ik niet te zeggen weet ook niet of dit probleem al eerder gespeeld heeft kan dat een maandag pas na vragen, is niet mijn PC moet er alleen een nieuwe installatie op zetten.\r\nZal even kijken of ik ergens een andere voeding vandaan kan halen om te testen.\r\n\r\nbedankt voor je reactie......
Link naar reactie
[QUOTE=Toolman;349177]Staat in het bios soms ingeschakeld dat hij automatisch weer moet opstarten bij spanningsverlies?\r\nIets in de zin van : automatic restart after powerloss.[/QUOTE]\r\n\r\nStaat op Last State ingesteld en als ik die op Stay Off zet dan gaat hij staan flippen\r\ntussen aan/uit dus begin aan een fout in de voeding of moederbord te denk, ben nog\r\nop zoek naar een andere voeding om te testen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...