Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Hallo allemaal.\r\n\r\nIk wilde vandaag mijn laptop eens verwennen met extra 512 intern geheugen.\r\nIk heb dit bij mijn 256 mb intern in gezet maar nu ziet hij alleen die 512. Ik vraag me nu af waar die 256 mb is gebleven van mijn ander kaartje. Ik heb in de bios gekeken maar daar heb ik van die 512 al 64MB naar mijn videokaart dus daar is ook dat andere geheugen niet heen. Weet iemand of ik dit software matig ergens moet aangeven? Mijn laptop moet dit wel aan kunnen het gaat op een sony vaio PCG-FR215S.\r\nook heb ik geprobeerd op alleen die 512 erin te doen of alleen die 256 en dat werkt hij wel maar het is dus de bedoeling dat ze allebij te gelijk werken zodat ik er vista op kan zetten.\r\n\r\nIemand een idee?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nGr Mark Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Grootste geheugen blokje het dichtst bij de processor?\r\nVista lust wel wat geheugen 512 is minimaal 1024 aanbevolen.(hangt ook een beetje af van de versie) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik heb er nog gewoon xp opstaan maar ik wil er vista op gaan zetten. Ik had namelijk 512 standaard in mijn laptop zitten maar 1 geheugen van 256 is kapot gegaan en wilde in plaats van die 256 er een in doen van 512 in doen. Ik wil er dus 768 in het totaal in. Nu is het zo als ik het kaartje van 256 erin doe en die van 512 erin doe dat hij alleen die van 512 pakt. Ik heb ze ook al gewisseld van plek alleen dat maakt niks uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik zou echt geen Vista gaan draaien met 768mb.. Het zal vast draaien, maar waarom? Je pc zal veel langzamer worden en je krijgt er bijna niks voor terug, tenzij je een doorzichtige Startbalk belangrijk vind :p. Ik ga na meer dan een half jaar Vista weer terug naar XP, ik heb genoeg gehad! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nMijn probleem is niet of ik over ga op vista (daar ben ik al over uit) ik denk dat vista een beetje in het kwade daglicht word gezet maar het valt allemaal best wel mee. de mensen die ik ken hebben geen klachten. Zelf draai ik nu 3 maanden Vista op mijn ander pc en ik heb echt nog nooit een probleem gehad. Het werkt zelfs sneller allemaal! Mijn pc waar ik al 3 maanden vista op draai heeft 768 intern en heeft een AMD processor van 1.8.\r\n\r\nMaarja het gaat nu even om het probleem dat ik niet 2 geheugens tegelijk erin kan zetten.\r\nIemand een oplossing. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Ik vermoed dat je geheugenmodules gebruikt van verschillende fabrikanten. Dan kun je inderdaad tegen dit soort verschijnselen aanlopen. Gezien de tegenwoordige prijzen van geheugen zou ik er gewoon nog een 512 MB module bij zetten van dezelfde fabrikant.\r\nDie 256 MB-module kun je nog altijd te koop aanbieden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen