Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik heb er al een tijdje last van dat mijn videokaart over hit en ik ben van plan om hem te vervangen. xfx 6800gs => point of view 8800gts\r\n\r\nMaar ik had er dinsdag werkgeheugen bij gedaan waardoor het\r\nnanya-elxir (800mhz) pc6400 ddr => twee keer de genoemde nanya ding werd.\r\n\r\nDat liep allemaal goed tot donderdag avond na binne 5 of 6 uur portal te hebbe uit gespeeld de pc een blauw scherm toonde als of mijn videokaart weer over hit was. (in desktop mode) Maar daarna starte hij iedere keer weer op als hij bij het scherm moest komen waar bij je je inlog moest kiezen. Ik kan wel in bios en ook tot het scherm dat hij windows lade. Ook kwam hij bij xp setup niet verder dan maak keuze uit \"repair\" of \"install\" of \"stop setup xp\" en starte hij weer opnieuw op. \r\n\r\nIk heb toen de videokaart vervangen(door een 6200le asus) kijken of het daar aanlag maar, dat maakt niet uit. Toen ik de nieuwe module werkgeheugen er uit haalde deed hij weer normaal.\r\n\r\n\r\nIs mijn werkgeheugen kapot en hoe check ik dat zonder de rest van mijn pc te verneuken.\r\nEn maakte mijn videokaart dat dan kapot? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 je zou er eentje uit kunnen halen en kijken of het beter is en dat 1 voor 1 dan merk je vanzelf dat er eentje niet goed werkt, die kan je terug brengen naar de winkel als je garantie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen