Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Ik heb een Compac Presario 5170. daar wil ik graag windows xp op installeren. maar niet als update op het aanwezige windows ME. ik wil hem van de cd laten opstarten maar dat doet hij niet uit zichzelf. normaal gesproken kan je dan in de bios aangeven dat hij vanaf de cd moet opstarten echter dat ding heeft geen bios of ik kom er niet in.\r\nweet iemand hoe ik deze computer van de cd moet laten opstarten. bvd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 F1 meerdere malen tijdens opstarten indrukken, totdat setup scherm getoond wordt.\n\n[url]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&cc=us%E2%8C%A9=en&product=93118&dlc=en&docname=bph07173[/url]\nZoek maar eens naar BIOS Setup Utility. (hopelijk OK met het Engels)\n\nIk vraag me alleen af of je met zo\'n oude BIOS van CDr kan opstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 Als het inderdaad een PII 350 is, dan zou ik eerder kiezen voor Win 98 SE dan voor XP. \r\nIk denk nl. dat je laptop tergend traag gaat werken onder XP. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen