Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik wil een nieuwe videokaart installeren. Nu zie ik dat ik kan kiezen tussen ATI of nVidia. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Ik gebruik mijn pc voor spellen als M.O.H. e.d. Ik heb nu een XFX7600GT 256 MB. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Te snel een vraag gesteld. Ik zie nu dat het aan de chipset van je moederbord ligt. Ik heb een nVidia chipset dus zal ik een nVidia kaart moeten kopen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Nee, dat is onafhankelijk van elkaar. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Dus ik kan alsnog kiezen tussen een nVidea en een ATI videokaart? Wat is het verschil? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Behalve dat Nvidia beter is ?\r\n\r\nNvidia heeft wel de marktleiding op het moment. Er zit geen verschil tussen zijn gewoon 2 verschillende fabrikanten.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 er is zeker wel verschil nvidia doet er meer werkgeheugen in en de rest minder om hoog. \r\nAti doet er minder werkgeheugen in en doet de clock zooi alle maal om hoog. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen