Ga naar inhoud

Computer start regelmatig niet op

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn computer is 5 maanden oud. Sinds ongeveer 1 maand is het iedere keer weer een vraag of hij opstart. De ene keer blijft het beeldscherm zwart en gebeurt er niets (ook geen ventilatoren die gaan draaien, gewoon niets). Als ik dan wacht (wat soms uren duurt) dan start de computer op een gegeven moment uit zich zelf op. Er is dan niets aan te zien en alles doet het dan gewoon. Ik heb Vista Ultimate, moederbord:ASUS P5B-E PlusC2D. 2 gb geheugen met 430 watt voeding. Volgens mij kan het dus neit aan mijn systeem liggen. Mijn angst is dat hij dadelijk helemaal niet emer opstart en wat dan. Daarnaast is het zeer irritant om niet te weten hoe lang je moet wachten voordat hij aangaat.
Link naar reactie
[QUOTE=riniet;348855]Mijn computer is 5 maanden oud. Sinds ongeveer 1 maand is het iedere keer weer een vraag of hij opstart. De ene keer blijft het beeldscherm zwart en gebeurt er niets (ook geen ventilatoren die gaan draaien, gewoon niets). Als ik dan wacht (wat soms uren duurt) dan start de computer op een gegeven moment uit zich zelf op. Er is dan niets aan te zien en alles doet het dan gewoon. Ik heb Vista Ultimate, moederbord:ASUS P5B-E PlusC2D. 2 gb geheugen met 430 watt voeding. Volgens mij kan het dus neit aan mijn systeem liggen. Mijn angst is dat hij dadelijk helemaal niet emer opstart en wat dan. Daarnaast is het zeer irritant om niet te weten hoe lang je moet wachten voordat hij aangaat.[/QUOTE]\r\n\r\nProbeer eens je bios te resetten door het jumpertje op het moederbord om te zetten. voor meer info kijk in het boekje van het moederbord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...