Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Mijn computer is 5 maanden oud. Sinds ongeveer 1 maand is het iedere keer weer een vraag of hij opstart. De ene keer blijft het beeldscherm zwart en gebeurt er niets (ook geen ventilatoren die gaan draaien, gewoon niets). Als ik dan wacht (wat soms uren duurt) dan start de computer op een gegeven moment uit zich zelf op. Er is dan niets aan te zien en alles doet het dan gewoon. Ik heb Vista Ultimate, moederbord:ASUS P5B-E PlusC2D. 2 gb geheugen met 430 watt voeding. Volgens mij kan het dus neit aan mijn systeem liggen. Mijn angst is dat hij dadelijk helemaal niet emer opstart en wat dan. Daarnaast is het zeer irritant om niet te weten hoe lang je moet wachten voordat hij aangaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Garantie claimen lijkt mij een verstandige beslissing ;)\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 [QUOTE=riniet;348855]Mijn computer is 5 maanden oud. Sinds ongeveer 1 maand is het iedere keer weer een vraag of hij opstart. De ene keer blijft het beeldscherm zwart en gebeurt er niets (ook geen ventilatoren die gaan draaien, gewoon niets). Als ik dan wacht (wat soms uren duurt) dan start de computer op een gegeven moment uit zich zelf op. Er is dan niets aan te zien en alles doet het dan gewoon. Ik heb Vista Ultimate, moederbord:ASUS P5B-E PlusC2D. 2 gb geheugen met 430 watt voeding. Volgens mij kan het dus neit aan mijn systeem liggen. Mijn angst is dat hij dadelijk helemaal niet emer opstart en wat dan. Daarnaast is het zeer irritant om niet te weten hoe lang je moet wachten voordat hij aangaat.[/QUOTE]\r\n\r\nProbeer eens je bios te resetten door het jumpertje op het moederbord om te zetten. voor meer info kijk in het boekje van het moederbord. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen