Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Hallo mensen,\r\n\r\nIk wil graag onderstaand script laten uitvoeren bij het laden(opnenen) van de pagina ipv na muisklik.\r\nIk ben er weer een tijdje uit en kom er zelf niet meer uit........wie helpt?\r\n\r\n----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nBBA_OHP versie 1.4 DEMO\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nClick here to Open BBA_OHP versie 1.4 DEMO in Full Screen Window\r\n\r\n\r\n\r\n-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 gebruik Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Ok,merci idd....ik had een hoofdletter bij onLoad ;)\r\nEn als ik nu in hetzelfde scherm wil laten openen??? Zie onderstaand (windows.open)\r\n\r\n Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 ehm... ben zelf niet heel erg into Javascript.\nIk denk dat je dus wilt dat de browser in FullScreen-modus overgaat? Vraag die ik daarbij dan gelijk stel: wil de gebruiker dat wel? Als jij denkt van wel, dan heeft Google vast wel een oplossing, bijv [url]http://www.patdesign.be/JAVASCRIPTS/allerhande_javascripts/fullscreen.htm[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 oktober 2007 [QUOTE=marientje;348819]gebruik [/QUOTE]\r\nHou er rekening mee dat de meeste popupkillers hier (gelukkig) een stokje voor steken. Zorg dus altijd voor een handmatig klikbare link.\r\n\r\nMaar waarom een nieuw venster? In de tijd van de tabbladen zit hier echt niemand meer op te wachten. Als je een webbased applicatie maakt, face the consequences, en accepteer de browser zoals die is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Het is een adobe captivate demo die afspeelt in de IE.\r\nDus heeft niks met internet te maken, zelfs offline. Browser wordt puur gebruikt als interface.\r\nDe output van captivate maakt een htm file, echter als je de fullscreen versie wilt laten afspelen moet je eerst op een link klikken. Niet echt representatief als bedrijf. (P.S. dit gaat allemaal over een autorun.bat file he) ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 Ok, dan verandert de zaak en kun je dus ook prima de popup killer uitschakelen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 jawel, echter ik vind het niet netjes dat mensen (die een popkiller hebben) bij de autorun de popupkiller moeten aanklikken in de IE. Dus wilde ik graag geen nieuw window laten openen maar rechtstreeks in dit venster (_self?) laten zien. zie voor scipt bovenstaand.\r\n\r\nIemand een idee om dit te laden onder pop-up? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 21 oktober 2007 waarom maak je van die betreffende pagina dan niet de index? Of start je die op vanuit je .bat?\nMaar anders kan je redirecten met bijv Javascript of:\n Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen