Ga naar inhoud

Download start altijd met bitcomet 0.70

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een probleem er staat op mijn laptop bitcomet0.70 geinstalleerd \r\nen als ik dat verwijder of niet\r\n\r\nAl mijn download\'s welke in van het net wil downloaden lopen vast doordat steeds bitcomet opstart. zit ook in mijn rechtmuis knop menu .\r\n\r\nhelp ik wil hewoon dat exe bestandjes gewoon gedoenload kunnen worden zonder dat bitcomet bij iedere download opstart.\r\n\r\nwie weet wat ik moet doen???
Link naar reactie
Ik weet niet wat voor programma dat is, maar heb even gezocht.\r\n\r\nTen eerste moet het natuurlijk gewoon verwijderd kunnen worden, en waarom dat niet lukt weet ik niet.\r\n\r\nMaar in het menu \"[I]voorkeuren - taken - HTTP/FTP[/I]\" schijn je met instellingen daar het één en ander te kunnen uitschakelen qua downloaden.\r\n\r\nIk heb het programma niet, dus meer kan ik je ook niet vertellen.
Link naar reactie
Nogmaals, ik heb dat programma niet, maar heb wat verder gezocht m.b.t. jouw specifiek probleem. Ik heb wel een textje gevonden, maar geloof het of niet, de VRAAG stond er niet bij, dus wat ik heb is blindvaren op iets wat er op lijkt.... Ik hoop dat je dit begrijpt.\n\nWat ik in ieder geval begrepen heb is dat Bitcomet een \"add-on\" is in Internet Explorer, dus daar moet hij uit te schakelen zijn.\n\n * In Bitcomet:\n1. Access Bitcomet preferences by clicking on the menu bar : Option > Preferences\n2. Choose Task > HTTP/FTP, Clear all the box ( or you can just clear off the box that involve with IE ^^ )\n \n * Dan in IE:\n3. Open IE and access Manage Add-on in Internet Option ( or click on Tools > Manage Add-ons , at the menu bar)\n4. Disable Bitcomet Helper\n5. Enjoy your normal IE !!\n\nMaar ook hier nog wat:\nDisable Bitcomet helper:\n[url]http://forums.bitcomet.com/lofiversion/index.php?t9014.html[/url]\n\nHopelijk succes.\n\n[B]Edit:[/B]\n[url]http://blog.bitcomet.com/post/441/[/url]\nUninstall instructies, maar ik neem aan dat je dit al gedaan hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...