Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Hoi,\r\n\r\nIk heb een mooie laptop compaq nc6220.\r\nDaar zit een cd-rom/dvd speler in die alleen dvds kan afspelen:S muziek en cd rom ziet hij gewoon niet.\r\nNu blijkt dat er een verkeerde driver op mijn computer staat.\r\nNa een tijdje zoeken zijn wij er waarschijnlijk achter wat voor speler er in zit :lg gcc 4247n.\r\nMaar een driver vinden voor deze lijkt wel onmogelijk!!!\r\nKan iemand mij hiermee helpen?!?!?!\r\nWant een laptop zonder cdrom speler is zeer vervelend.... :\'(\r\n\r\nGroetjes Colinda Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Voor cd- of dvd speler zijn geen drivers nodig, windows kan die zelf aansturen. Ik denk dat bij jou een van de lasers defect is. Voor cd en dvd worden aparte lasers gebruikt. Je kunt nog eens met een schoonmaak cd proberen, maar anders moet ie mogelijk vervangen worden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Probeer eens via apparaatbeheer de installatie van de drive ongedaan te maken.Daarna opnieuw opstarten,dan wordt de drive automatisch opnieuw geïnstalleerd.\r\n\r\nHopelijk lost dat iets op.\r\n\r\nGreetz Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2007 opgelost!\r\nik heb uiteindelijk een nieuwe speler gekocht en hij deed het weer! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen