Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nIk zit net in Word te typen in een bestaand bestand (2 blz). Ik wil Word afsluiten, krijg ik een melding dat er een schrijffout is, waardoor het bestand (opgeslagen op memorystick) niet opgeslagen kan worden.\r\n\r\nBij het opneiuw opstarten van Word kreeg ik niet de keuze om het bestand te herstellen. Het bestand heette MVO opdr 4 en nu is het pictogram van het bestand lichter van kleur en heet het ~WRL0004.tmp.\r\n\r\nHoe kan ik het bestand terug krijgen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Dat wordt lastig, maar heb je al geprobeerd met Word dat .tmp bestand te openen? Vaak krijg je dan toch het meeste van je bestand weer gewoon terug.\r\nWord openen, dan bestand->openen en dan onderaan eerst het .doc in het pulldown menu wijzingen in \"alle bestanden\" dan ziet Word dat .tmp bestand ook, dan dit bestand openen en kijken wat er nog gered is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Als je het menu bestand opent dan krijg je meestal ook nog de laatst bewerkte bestanden te zien misschien staat hij daar nog bij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Ja maar dat is slechts een verwijzing, als het bestand zelf dan niet meer aanwezig is op de hd of stick waar het naar verwijst, krijg je hem ook niet meer geopend.\r\nMaarja, proberen kost niks he.:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Ik heb het bestand op de een of andere manier nog geopend gekregen en alles kunen selecteren en kopieren. In een nieuw bestand heb ik alles geplakt. Gelukkig heb ik alles nog. Bedankt voor julli tips! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 Nog een tip open het Word document \nBovenin>Extra>Opties>Opslaan \"Altijd back-up maken\"aanvinken ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 oktober 2007 [quote=Argus;348817]Nog een tip open het Word document \nBovenin>Extra>Opties>Opslaan \"Altijd back-up maken\"aanvinken ;)[/quote]\n\nGoeie tip! Werk veel met Word maar deze optie kende ik niet. (Y) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen