Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo, mensen, \r\n\r\nGisteren moest ik om 1 of andere vage reden mijn mail programma afsluiten en nu heeft hij een ander uiterlijk :confused:\r\n\r\nWeet iemand hoe ik mijn oorspronkelijke uiterlijk weer terug kan krijgen, want ik zoek me een ongeluk.\r\n\r\nHet moet er dan weer uitzien zoals de demo van outlook 2007 laat zien, dus 1 kolom links met daarin postvak in, ongelezen mails etc.\r\n\r\nDaarnaast de kolom met de berichten en daarnaast de iets bredere kolom met de inhoud van het bericht zelf, zodat ik niet eerst het mailtje aan hoef te klikken om het te kunnen lezen.\r\n\r\nGroetjes, Citroentje Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Onder beeld en dan de dingen aanvinken die je wilt hebben b.v. leesvenster. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 your welcome.\nEn als je het weet is alles simpel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen