Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Mijn LimeWire krijgt geen toegang tot het internet. Hij staat netjes aangevinkt bij de uitzonderingen bij Windows-firewall... (is ook volgens mij mijn enigste firewall)\r\n\r\n...maar toch krijgt hij geen toegang. Ook bij de opties van LimeWire zelf staat alles zoals het moet staan. (ik heb de firewall opties van de LimeWire site ook geraadpleegt maar daar schoot ik ook niks mee op)\r\n\r\nIk heb LimeWire Plus 1.5 en gebruik XP\r\n\r\nIemand een idee? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Krijgt die wel toegang als je de Firewall (tijdelijk) volledig uitschakelt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Volgens mij krijg je na het installeren een vraag van window\'s ,of het prg contact met de buiten wereld mag zoeken. Hier dien je dus \"ja\"op te antwoorden.\nMisschien is dit fout gegaan ,dus het prg verwijderen ,en opnieuw installeren kan een oplossing zijn.\nVoor de zekerheid kun je beter na het verwijderen de pc opnieuw opstarten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Nee zonder firewall krijg ik ook geen toegang.\r\n\r\nBij de installatie heb ik ook geen scherm van windows gezien waarin ik toestemming kon geven, wat ik al raar vond want dat moet je sowieso geven.\r\nMaar ik ga het eens proberen met nieuwe installatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Wat bleek: er was nog een oudere versie van limewire geïnstalleerd, in een verborgen map. Na deze te hebben verwijderd heb ik limewire opnieuw geïnstalleerd en in heb nu volledige toegang.\n\nBedankt voor de reacties! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen