Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik heb laatst een komplete pc aangeschaft, ik heb deze geinstalleerd en een Samsung Syncmaster 22\'\' 226BW op aangesloten.\r\n\r\nAlles draaide zoals het hoorde te draaien, tot ik vandaag de pc aan wilde zetten en mijn scherm geen signaal meer kreeg, ik heb niet aan de kabels gezeten of iets anders ermee gedaan, het scherm heb ik gecontroleerd op een andere pc en die werkt nog gewoon.\r\n\r\nAls ik de pc aanzet met het scherm er op aangesloten, gaat het blauwe lampje van het scherm gewoon aan, waarna hij na een aantal seconden begint te knipperen, pas als ik de kabel van mijn scherm naar mijn videokaart eruit haal, geeft het scherm aan \'\'no signal\'\'.\r\n\r\nIk heb een 8800 GTX videokaart..\r\n\r\nHoop dat iemand me kan helpen,\r\n\r\nxr2. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Als je scherm en de kabel wel werken, zit het probleem in de videokaart. Waarschijnlijk is hier kortsluiting in ontstaan.\nBel de fabrikant van (als je de kaart los hebt aangeschaft) van je kaart of (als je een gehele PC hebt gekocht) de winkel en doe een beroep op je garantie :)\n\nKortsluiting ontstaat té makkelijk, bij mij een keer toen ik de koptelefoon uit m\'n Soundblaster trok toen de PC nog aanstond... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb hetzelfde scherm en je moet de native resolutie van de Samsung instellen.Dat is bij de Samsung 1680x1050/ 60 Hz.Gezien jouw video-kaart moet je die resolutie kunnen draaien,maar moet je misschien je kaart updaten omdat 1680x1050 geen standaard resolutie is voor de meeste video-kaarten.Zo heb ik het probleem bij mij opgelost.Succes ermee,Henk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Je bedoelt gewoon de resolutie van windows? Die had ik al op 1680x1050 en 60 hz staan.\n\nIk ga een bios reset proberen als dat ook niet helpt zal ik toch de videokaart moeten opsturen.. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik hoor zojuist dat de afwasmachine gisteren kortsluiting heeft gemaakt, kan dit ermee te maken hebben? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Kan wel zou je je voeding niet checken ? en dan CPU en mobo en RAM ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb de voeding al uitgezet een tijdje daarna aangezet en opnieuw geprobeerd, hielp niks.\n\nHoe kan ik de processor en mobo checken dan? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen