Ga naar inhoud

Computer valt uit Tijdens Online Gamen

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zou niet zozeer naar het tijdstip van uitvallen kijken, als wel naar de tijd die er tussenin zit.\r\nTussen 20 en 21.00 uur zitten er meer spelers online en vermoedelijk ook meer medespelers.\r\nDit betekent dat je grafische kaart meer werk nodig heeft om het beeld op te bouwen, maar ook dat je pc meer werk moet verrichten.\r\n\r\nIk heb hetzelfde probleem ooit ervaren met online gamen. Na onderzoek bleek dat de computer uit viel omdat de processor te warm werd. Het zou dus heel goed een temperatuurprobleem kunnen zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=BlackTiger;348574]Ik zou niet zozeer naar het tijdstip van uitvallen kijken, als wel naar de tijd die er tussenin zit.\r\nTussen 20 en 21.00 uur zitten er meer spelers online en vermoedelijk ook meer medespelers.\r\nDit betekent dat je grafische kaart meer werk nodig heeft om het beeld op te bouwen, maar ook dat je pc meer werk moet verrichten.\r\n\r\nIk heb hetzelfde probleem ooit ervaren met online gamen. Na onderzoek bleek dat de computer uit viel omdat de processor te warm werd. Het zou dus heel goed een temperatuurprobleem kunnen zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nEn hoe kan ik dat dan oplossen? me Hele computer staat al open maar er ligt wel veel stof in en hij staat tussen me beeldscherm en een muur.
Link naar reactie
Om te beginnen de stroom er af halen en eens het stof er uit halen, voorzichtig stofzuigen, maar liefst wel zorgen dat je geen jumpers ofzo mee opzuigt.\r\nZelf doe ik het grove werk met de stofzuiger en het fijnere werk, zoals de ventilator van de cpu met een klein verfkwastje, dat heb je bij de Gamma ofzo voor 1 euro, dan kun je dat mooi er uit halen, dat scheelt echt enorm al in temperatuur.\r\n\r\nJe kunt daarnaast zo\'n tooltje installeren wat de temperaturen aangeeft, als hij dan weer ermee ophoudt gelijk opstarten en kijken wat de temperaturen zijn en zien of het daaraan ligt.\r\nSoms kan het ook helpen een ietwat zwaardere voeding in de pc te zetten. Zelf heb ik nu een 3.4 ghz pc met een Ati Radion X800S, weliswaar nog AGP. Daar zit nu een voeding in van 421 watt, dan heb ik wat overschot, maar dat kan geen kwaad.\r\n\r\nDe luchtstroom in mijn kast is ook niet goed, daarom staat hier ook de zijkant open, alleen is het bij mij wat vrijer en staat hij niet naast een muur dus er kan wat meer lucht bij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...