Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nThuis heb ik nu 1 pc en 1 laptop. De laptop werkt op XP Home, de pc werkt op Vista Home Premium.\r\n\r\nDe pc heb ik nu ongeveer twee weken, daarvoor was het een oudere pc met Windows 98SE erop. Hier was ook de printer op aangesloten, die ik heel goed kon delen middels een Thomson 510i multi-pc modem.\r\n\r\nNu wil ik hetzelfde doen met de nieuwe pc, alleen is de pc waar de printer op aangesloten wordt voorzien van Windows Vista Home Premium. Ik het de printer al gedeeld (hokje aangevinkt in), maar de laptop met XP Home kan \'m niet vinden in het netwerk, als ik kies: netwerkprinter toevoegen.\r\n\r\nHoe moet ik de printer nu delen in het thuisnetwerkje? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 vista grrr\r\n\r\nkijk eens hoe de rechten op de printer is bij vista\r\nlijkt heel raar wat ik nu denk, maar denk dat de rechten van de printer alleen lokaal staan\r\nheb je bij de vista ook de schijf en printer deel service draaien Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 [QUOTE=sjouwer;348496]vista grrr\r\nheb je bij de vista ook de schijf en printer deel service draaien[/QUOTE]\r\n\r\nHoe kom ik daar achter? Ik heb gewoon de printer geinstalleerd via internet met de nieuwste software van de fabrikant. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 bij je netwerken instellingen (configuratiescherm)\r\n\r\nbetreffende netwerk keizen en erbens bij de ip instellingen\r\n\r\nvaak met het draaien van de netwerkwizzard worden deze instellingen ook gevraagd\r\n\r\nzit nu te denken aan je firewall (windhoos of eigen die dwars kan liggen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Het kan aan een firewall liggen; IEDERE firewall moet in de instellingen \"delen\" vrijgegeven hebben staan anders werkt iets niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Probeer eens het probleem met [URL=\"http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=4F01A31D-EE46-481E-BA11-37F485FA34EA&displaylang=nl\"]deze download[/URL] op te lossen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen