Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik heb de laatste tijd steeds vaker dat als ik één of meerdere internet explorers open heb staan, dat er ineens een melding in beeld komt van: Internet Explorer reageert niet meer, en dan komt de vraag of ik internet opnieuw op wil laten starten. En dat dan alle geopende pagina\'s weg zijn en internet alleen de startpagina opent :(\r\n\r\nIk heb een laptop met Windows Vista. Thuis heb ik draadloos internet en op me stageplek gewoon via een kabel op het netwerk! \r\n\r\nWeet iemand wat ik hier aan kan doen? Misschien dat het maar een simpele instelling ofzo is die verkeerd staat, maar help mij a.u.b! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Heb precies hetzelfde probleem, ook Windows Vista. Dat is ook duidelijk de bron van het probleem, volgens mij is er nog geen oplossing voor. Trouwens, als je Firefox gebruik ben je niet kwijt wat je open had staan, dat opent ie automatisch weer als je FF opnieuw opstart ;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Firefox? Wat moet ik doen om dat te gebruiken? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 Via deze link [URL=\"http://www.mozilla-europe.org/nl/\"]http://www.mozilla-europe.org/nl/[/URL] kan je het downloaden en installeren. de instellingen worden van internet explorer overgenomen.\nAls je dan ook gelijk Thunderbird van Mozilla (e-mail programma) installeert ben je ook zo van je spam af. Maar ik weet niet of dit de oplossing is voor je wegvallende verbinding met internet.Dit kan aan de instellingen liggen.\nSucces Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Zijn er nog meer mensen met bovenstaand probleem?? Firefox lost dit ook niet op! Die is bij mij ook veel trager dan internet explorer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Je kan ook nog altijd IE7pro proberen dit heeft veel meer functies.\r\n[URL=\"http://www.ie7pro.com/\"]Klik Hier[/URL]\r\nMaar al om al hoeveel browsers heb je open?\r\nwant mijn internet valt ook wel eens uit maar dan heb ik ook echt meer dan 6 open.\r\nhet kan er ook aan liggen WAT voor pagina`s je open hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 Oke en is IE7 Pro ook echt beter dan, en kan dit mijn probleem oplossen? IE7 Pro is dat er ook in het Nederlands?\r\n\r\nEn ik heb maximaal 3 browsers open met maximaal 4/5 tabbladen.. En de pagina\'s waarop hij vast loopt verschillen ook per keer, dus daar kan het denk ik ook niet aan liggen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 23 oktober 2007 [QUOTE=Pjotr27;349639]Oke en is IE7 Pro ook echt beter dan, en kan dit mijn probleem oplossen? IE7 Pro is dat er ook in het Nederlands?\r\n\r\nEn ik heb maximaal 3 browsers open met maximaal 4/5 tabbladen.. En de pagina\'s waarop hij vast loopt verschillen ook per keer, dus daar kan het denk ik ook niet aan liggen[/QUOTE]\r\n\r\n3 browsers en dan in allen 4/5 tabbladen open???\r\ndat is toch wel genoeg ofniet dan?\r\n[url]http://www.bestedownloads.nl/download/ie7pro.htm[/url]\r\ndaar staat wat tekst bij :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik heb IE7 Pro geinstalleerd. Maar heb niet echt het idee dat hij die nou ook gebruikt. Waar kan ik dat checken? En eventueel aanpassen dat hij deze wel gaat gebruiken!? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2007 rechts onderin \r\n[IMG]http://www.genbeta.com/images/2007/01/ie7pro.png[/IMG]\r\ndaarzo ik weet dat het klein is maar 3 browsers en dan in allen 4/5 tabbladen open is tog wel genoeg?\r\n(nog geen antw. op gekregen). maar ik heb zo`n idee dat ie7pro daar niks aan kan helpen ik denk dat het aan de proccesors is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ja dat is zeker wel genoeg.. Maar het kan incidenteel wel eens voorkomen natuurlijk!\r\n\r\nIk zie hier in het forum dat wel meer mensen van hetzelfde probleem last hebben, ook met XP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 29 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2007 Ik heb kortgeleden iemand geholpen met een soortgelijk probleem in Vista. Daar hielp de combinatie van het volgende:\r\n1.) ipv6 uitschakelen\r\n2.) een ander kanaal gebruiken voor het draadloze deel.\r\n\r\nTot nu toe heeft het geholpen, ben benieuwd of dit ook voor langere tijd is, misschien hebben jullie er iets aan, misschien ook niet, maar proberen kost niks. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2007 Ja ik ook hoor maar ik heb ook weer niet zoveel pagina`s open.\r\nTrouwens als hij vast slaat dan kun je ook weer internet opnieuw starten en dan vraagt hij of je het opnieuw wilt openen toch? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2007 [QUOTE=BlackTiger;350724]Ik heb kortgeleden iemand geholpen met een soortgelijk probleem in Vista. Daar hielp de combinatie van het volgende:\r\n1.) ipv6 uitschakelen[/QUOTE]\r\n\r\ndat zou ik standaard uitzetten idd,\r\nipv6 wordt toch nog praktisch niet ondersteund/gebruikt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2007 Hoe moet ik dat IPV6 uitschakelen??\r\n\r\nEn als ik Internet weer opnieuw open, dan vraagt hij niet of hij dezelfde sites weer moet openen! Hij gaat alleen naar mijn startpagina! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2007 De startpagina kan in de cache staan en daarom laden, ik zet meestal mijn browser verversings/cache instellingen niet op \"automatisch\" maar op \"bij elk bezoek aan een pagina\".\r\n\r\nIPv6 uitschakelen? Als je Vista weet ik niet precies hoe je er moet komen, maar het zit bij de eigenschappen van je lan-verbinding, waar ook tcp/ip en client voor microsoft netwerken staat en QOS, daar staat ook IPv6 tussen, daar moet je het vinkje voor weghalen, dan toepassen en daarna op OK klikken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb Ipv6 net uitgeschakeld, alleen dan vervalt mijn gehele verbinding!\r\n\r\nEigenschappen van de LAN-verbinding geeft het volgende aan:\r\n\r\nIPv4-verbindingsmogelijkheden: Internet\r\nIPv6-verbindingsmogelijkheden: beperkt\r\nStatus van media: ingeschakeld\r\n\r\nDuzz ik ben bang dat Ipv6 uitschakelen niet de oplossing is.. Ik zal het nu nogmaals proberen!! *-) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 november 2007 Nee dan vervalt inderdaad mijn gehele verbinding :(\r\n\r\nIemand anders nog oplossingen?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 Vervalt dan je hele verbinding? Dan zit er dus duidelijk iets verkeerd. Je moet er 2 stuks hebben staan, ipv4 en ipv6, en het vinkje moet weg bij ipv6.\r\nAls je dat doet en je verbinding valt dan weg dan is er duidelijk iets anders niet in orde want dat moet je gewoon kunnen uitschakelen.\r\nIk neem aan dat je na het uitschakelen wel even de pc herstart hebt en gekeken of hij dan wel weer een verbinding krijgt?\r\n\r\nOhja, het kan bij draadloze verbindingen vaak ook helpen om het kanaal eens te wijzigen. Doch dat doet niets af aan het feit dat je toch elders een probleem hebt als je die ipv6 niet uit kan zetten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 november 2007 Ja sorry.. Mijn fout! Ik had de computer daarna niet opnieuw opgestart :( Maar nadat ik dit wel heb gedaan, werkt internet idd wel nadat ik Ipv6 heb uitgevinkt !!\r\n\r\nAlvast bedankt en hopen dat het nu goed blijft gaan!\r\n\r\nIk laat het jullie weten .... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen