Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nIk zit met het volgende probleem.\r\nIk heb pas geleden mijn pc geformateerd, windows opnieuw geinstalleerd en vervolgens alle software.\r\nNa iedere installatie defragmenteer ik mijn c schijf wat ook nodig was.\r\nMaar nu iedere dag als ik op analyseren druk blijft hij aangeven dat \'het is aan te bevelen om dit volume te defragmenteren.\r\n\r\nKomt iemand dit bekend voor??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 De C-schijf is de schijf die het meest gebruikt wordt. Windows draait immers vanaf die schijf en laat Windows nou net datgene zijn wat je schijf het meest overhoop haalt. In feite zorgt iedere klik op een knop in het besturingssysteem ervoor dat je schijf een klein beetje meer gefragmenteerd raakt. Dit is normaal gedrag en is niet tegen te gaan. Bijverschijnselen van het gebruik van een besturingssysteem.\r\n\r\nElke dag defragmenteren is dan ook zinloos. De volgende dat is het toch weer een puinhoop. Zelf defragmenteer ik zo ongeveer een keer per jaar. Ik merk het verschil nooit zo van voor en na het defragmenteren.\r\n\r\n\r\n\r\nGeeft hij dit ook aan direct nadat je gedefragmenteerd hebt? Zo ja, dan is er wellicht iets meer aan de hand. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Nee, dat niet meestal de volgende dag.\r\n\r\nIn ieder geval bedankt voor je snelle reactie! :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen