Ga naar inhoud

C Schijf Defragmenteren.

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zit met het volgende probleem.\r\nIk heb pas geleden mijn pc geformateerd, windows opnieuw geinstalleerd en vervolgens alle software.\r\nNa iedere installatie defragmenteer ik mijn c schijf wat ook nodig was.\r\nMaar nu iedere dag als ik op analyseren druk blijft hij aangeven dat \'het is aan te bevelen om dit volume te defragmenteren.\r\n\r\nKomt iemand dit bekend voor???
Link naar reactie
De C-schijf is de schijf die het meest gebruikt wordt. Windows draait immers vanaf die schijf en laat Windows nou net datgene zijn wat je schijf het meest overhoop haalt. In feite zorgt iedere klik op een knop in het besturingssysteem ervoor dat je schijf een klein beetje meer gefragmenteerd raakt. Dit is normaal gedrag en is niet tegen te gaan. Bijverschijnselen van het gebruik van een besturingssysteem.\r\n\r\nElke dag defragmenteren is dan ook zinloos. De volgende dat is het toch weer een puinhoop. Zelf defragmenteer ik zo ongeveer een keer per jaar. Ik merk het verschil nooit zo van voor en na het defragmenteren.\r\n\r\n\r\n\r\nGeeft hij dit ook aan direct nadat je gedefragmenteerd hebt? Zo ja, dan is er wellicht iets meer aan de hand.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...