Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Mijn internetverbinding werkt erg traag. De provider is Het net. Als ik een site bezoek, maakt niet uit welke, doet het zeker 15 seconden voor het zover is. AVG geeft geen virussen aan, Spybot en Destroy en Adaware al laten draaien. Ook Windows live scan vond wel wat fouten maar deze zouden zijn verwijderd. Heeft iemand een tip voor mij?\r\n\r\nAlvast bedankt\r\ngr Volley Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2007 Ik heb hetzelfde probleem. Alleen de eerste keer een internetpagina openen duurt bij ons zo\'n 4 minuten.\r\nDaarna werkt hij wel \"snel\". Als de computer opnieuw opgestart wordt, komt hetzelfde probleem.\r\nHeb het pishingfilter al uitgeschakeld en via microsoft een beveiligingsupdate gedownload. Probleem is nog steeds niet opgelost. Wie kan ons helpen?????? Ook Outlook Express doet hierdoor raar, want kan geen verbinding maken o.i.d. Modem ook al gereset. Problemen zijn begonnen na update van internet explorer 6 naar 7. Daarvoor nooit problemen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2007 Bij mij is het opgelost, ik heb windows live scan laten draaien. Als je dit intypt bij Google zie je het vanzelf. \r\nsukses!\r\n\r\nVolley Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen