Ga naar inhoud

Compaq Evo D510 "Probleem"

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\nIk ben hier zeg maar nieuw op dit forum,\r\nDus bij deze, Ik ben Yousef,\r\nOké, \r\nIk heb een week geleden een nieuwe pc gekocht, & Ik wouw een andere Hardeschijf in m\'n oude pc zetten, (Driver Compaq Evo D510) & Voor servers etc gaan gebruiken,\r\nEr zit op dit moment 40 Gb in, en ik wil er 120 Gb in gaan zetten,\r\nMaar ik heb een probleem,\r\nAls ik de hd van 120 er in zet, & Ik start de computer op, Zie ik een wit knipperend balkje links boven in,\r\nHd staat op Master, & Slave heb ik ook al geprobeerd, & De laatste ook ( Cable nog wat ).\r\nMaar tot nu toe geen succes,\r\nBtw de 40 Gb hardeschijf doet het wel,\r\nWeet iemand wat ik verkeerd doe,?\r\nMvg.
Link naar reactie
Hallo Yousef welkom bij het forum,\r\n\r\nDeze oude PC is oud, ik bedoel 4, 5 jaar? Of ouder?\r\nHet probleem zit hem in de BIOS van de PC.\r\nDeze wilt geen grote (hier: 120GB) HDD herkennen.\r\nJe kan een BIOS upgrade doen, dan moet je naar de website\r\nvan Compaq gaan en de juiste BOS flash vinden voor je PC of\r\nmoederboord, (maar betwijfel of dit kan of bestaat) of een IDE kaart erbij zetten\r\nvan bv. Promise. Deze kaarten \"helpen\" je PC om de grotere HDD \r\ntezien en te gebruiken! Wat type HDD is deze 120GB?\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nEugene
Link naar reactie
[QUOTE=eugene;348458]Hallo Yousef welkom bij het forum,\r\n\r\nDeze oude PC is oud, ik bedoel 4, 5 jaar? Of ouder?\r\nHet probleem zit hem in de BIOS van de PC.\r\nDeze wilt geen grote (hier: 120GB) HDD herkennen.\r\nJe kan een BIOS upgrade doen, dan moet je naar de website\r\nvan Compaq gaan en de juiste BOS flash vinden voor je PC of\r\nmoederboord, (maar betwijfel of dit kan of bestaat) of een IDE kaart erbij zetten\r\nvan bv. Promise. Deze kaarten \"helpen\" je PC om de grotere HDD \r\ntezien en te gebruiken! Wat type HDD is deze 120GB?\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nEugene[/QUOTE]\r\nHallo,\r\nBedankt voor je reactie,\r\nIk ga zometeen ff kijken voor een update,:)\r\n& Mijn type HDD is, Een Ata / 133\r\nEen hardeschijf van Maxtor DiamondMax 16\r\nIk neem aan dat je dat wou weten.?\r\nGroetjes,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...