Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 hallo,\r\n\r\nik heb sinds kort vista geinstalleerd.\r\nnu ik mijn printer wil installeren die op de experiabox is aangesloten lukt dit niet meer.\r\n\r\nik heb niet de juiste driver voor de experiabox.\r\n\r\nik krijg steeds de foutmelding:\r\nuw systeem doet niet aan de minimale eisen. u moet minimaal windows 95 hebben. \r\nik heb vista en die is nieuwer als 95. \r\n\r\nwie er iemand waar ik de driver voor de kpn experiabox gigaset sx551 kan downloaden voor windows vista.\r\n\r\n\r\ngr, computerproblemen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Heeey!\r\n\r\nIk heb hetzelfde probleem gehad. Maar heb je dit probleem met draad of draadloos?\r\nmet draad heb ik wel gewoon verbinding maar met het draadloze gebeuren werkt het niet met Vista.\r\nKheb ook nog naar de helpdesk gebeld.\r\n\r\nIk heb dit probleem opgelost om een andere router er achter te hangen, en die werkt wel.\r\n\r\nConclusie: KPN Experia ondersteunt GEEN Vista!\r\n\r\ngroet,\r\nStefan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 [QUOTE=dutch-online;348564]Als je een internet verbinding bij KPN aanvraagt adviseren ze voor Vista geen wireless verbinding , dat ondersteunen ze [ nog] niet.[/QUOTE]Dat zeg ik toch?:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 oktober 2007 ik heb een bedraadde verbinding. maar mijn printer is nu in vista niet te installeren (printer is op de experiabox aangesloten) dat ging in xp wel. ik heb nu wel internet dus.\r\n\r\nin xp heb ik de pc gewoon laten zoeken naar 192.168.2.1 en toen kon ik de printer installeren maar in vista werkt dit niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen