Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 hallo, ik heb een vraagje. ik heb mijn pc van win 98 overgezt op win XP prof.\r\nnu zit er 128 mb geheugen in \r\n\r\nop dit kaartje staat elpida pc133u - 333 - 542\r\nwat betekent dit en welk geheugen kan ik er bij zetten in de overige 2 sloten?\r\nik zou graag nog 2 keer een geheugen bankje van 128 mb erbij zetten, zodat ik er 3 van 128 mb heb.\r\nik heb nog wat sd ram geheugen, maar als ik dat erin zet start de pc helemaal niet meer op.\r\nik moest wat in het bios veranderen omtrend de kloksnelheid van het geheugen, maar ik kan in het bios niks vinden over sd ram geheugen of verwante onderwerpen.\r\nwat nu???\r\n\r\nalvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 kijk even in je bios handleiding. Sommige borde doen er moeilijk mee.\n\nIs het allemaal PC133 Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 ik heb geen bios handleiding meer of kan ik die in het bios zelf opvragen? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen