Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Hallo,\r\n\r\nIk probeer voor één acount op deze computer de download rechten weg te halen.\r\n[U]Opslaan als[/U] is al gelukt, alleen moet ik [U]Uitvoeren[/U] nog blokeren.\r\n\r\nHeeft iemand hier een oplossing voor?\r\n\r\nGroetjes, Jasper Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Is het niet gewoon handiger om een client account te maken en die in de firewall bepaalde rechten te geven? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 hmm, klinkt heel ingewikkeld.\r\nIk zal wel eens even gaan googlen.\r\nOpslaan als heb ik trouwens gewoon met het register geblokeert.\r\nDe sleutel van uitvoeren kon ik niet vinden.... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 het run commando kan je met een lokale policy weghalen uit het startmenu. De optie Windowstoets+R werkt dan ook niet meer Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 [QUOTE=EDJ;348403]het run commando kan je met een lokale policy weghalen uit het startmenu. De optie Windowstoets+R werkt dan ook niet meer[/QUOTE]\r\n\r\nGaat om popup bij het downloaden niet om het startmenu... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 oktober 2007 Klopt, ik kan wel run gaan zoeken in het register maar daar schiet ik helaas ook niet veel me op:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 17 oktober 2007 Blokkeren van dingen is sowieso heel moeilijk in windows best wel dom eigenlijk ik moest internetopties blokkeren heeft me iets van 2 weken gekost om het helemaal uit te vogelen. Hou wel altijd in je achterhoofd alles kan in het register. Misschien moet je eens googlen want je zult in de IE map wel iets als NoDownload 1 moeten zetten ofzo.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen