Ga naar inhoud

verschil, core 2 duo, viiv core 2 duo

Aanbevolen berichten

Na meerdere malen zoeken op het internet, is het mij nog steeds niet helemaal duidelijk. Wat ik begrepen heb, is dat intel de naam viiv niet meer veel aandacht aan gaat besteden. Vanaf begin 2008 zal het core 2 duo with Viiv gaan heten. Dit omdat er veel onduidelijkheid over bestaat.\r\n\r\nViiv variant schijnt ook soort van media center te zijn. Concurrent van windows media center. Op de site van Dell maakt het niet uit of je een intel core 2 duo processor neemt of een intel viiv core 2 duo. De prijs is bij allebei hetzelfde.\r\n\r\nWat is hier nu precies het verschil, wat ik hierboven al genoemd heb? Dit betekent dus dat iedereen eigenlijk beter een viiv core 2 duo kan nemen neem ik aan, omdat deze hetzelfde is, maar met wat extra functies zoals media center achtig iets. Heb ik het goed of zit ik er helemaal naast?\r\n\r\nOok hoorde ik dat de viiv variant moet voorstellen wat de centrino cariant voor de notebook was. Ik heb geen idee wat ik mij hier verder bij moet voorstellen. Wat was er beter aan een centrino dan een pentium D processor, dat hij stiller was en minder stroom verbruik had?\r\n\r\nGraag hoor ik hier meer uitleg over.\r\n\r\nAlvast bedankt voor jullie reacties,\r\n\r\nWeer
Link naar reactie
[QUOTE=Intel 3000;348558]256MB ATI® Radeon™ HD 2600 XT\r\n\r\ndeze kan nog wel goed zijn[/QUOTE]\r\n\r\neen 2600XT 256MB is echt geen flut kaart hoor, valt ongeveer tussen de Nivia 8600GT en de 8600GTS zoms iets hooger, t\'is gewoon een goede kaart voor 100€\r\n\r\n\r\nVerder is dell nu eenmaal niet echt een merk voor game PC\'s, daarvoor kun je nog steeds beeter zelf iets inelkaar (laten) zetten.
Link naar reactie
[QUOTE=Richt;348607]een 2600XT 256MB is echt geen flut kaart hoor, valt ongeveer tussen de Nivia 8600GT en de 8600GTS zoms iets hooger, t\'is gewoon een goede kaart voor 100€\r\n\r\n\r\nVerder is dell nu eenmaal niet echt een merk voor game PC\'s, daarvoor kun je nog steeds beeter zelf iets inelkaar (laten) zetten.[/QUOTE]\r\n\r\nJij hebt geleik. alleen ik weet niet allen ATI kaartjes uit mij hoofd. hij is inderdaad wel goed. GDDR4 in sommige modellen.\r\n\r\n256MB NVIIDA® GeForce® 8300GS Turbocache graphics card Niet nemen. die andere is Idd top voor z\'n prijs
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...