Ga naar inhoud

Nieuwe comp. samengesteld; goede keus?

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen.\r\n\r\nIk ga nu dus een nieuwe PC kopen, mijn PC die ik nu gebruik is nu echt genoeg verouderd. \r\n\r\nIk heb nu:\r\neen HP computer: mooie HP kast, 250W, max. 1gb PC2700, celeron 2,53ghz, 80gb Hdd, windows xp home, dvd speler, dvd writer\r\n\r\n\r\n\r\nIk heb nu deze onderdelen geselecteerd voor de nieuwe PC: [B]BUDGET: max. 700euro[/B]\r\n\r\n[B]MoBo[/B]: GigaByte P35C-DS3R (110euro)\r\n[B]HDD[/B]: Western Digital Caviar SE16 500gb (100euro)\r\n[B]RAM[/B]: Kingston DChannel 2GB Kit, 2x1GB DDR2 PC2-6400 (80euro)\r\n[B]CPU[/B]: Intel Core2Duo E6750 (180euro)\r\n[B]CPU Cooler[/B]: Bijgeleverde Boxed Cooler\r\n[B]Case[/B]: Antec SLK1650 (70euro)\r\n[B]Voeding[/B]: 350W, bij de case geleverd\r\n[B]GraKa[/B]: PEAK Radeon X1950 Pro 256MB DDR3 (100euro)\r\n\r\nIk denk dat ik hem bij Informatique ga kopen, ik geloof dat hun service beter is dan Alternate.Klopt dit? Ik wel de PC bij hun ook later inbouwen (45euro). (krijg je 2jaar garantie bij)\r\n\r\nVan de rest heb ik nog geen idee. Wat zal ik met mn oude PC doen? Zal ik de dvd speler & writer en windows XP meenemen? Of zal ik het te koop zetten en deze onderdelen opnieuw kopen. Windows XP of Vista?\r\n\r\nHeel erg bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=JBX;348130]Ik denk dat ik hem bij Informatique ga kopen, ik geloof dat hun service beter is dan Alternate.Klopt dit? Ik wel de PC bij hun ook later inbouwen (45euro). (krijg je 2jaar garantie bij)[/QUOTE]Informatique is duurder qua onderdelen denk ik. Alternate vind ik persoonlijk een log bureaucratisch bedrijf.\r\n\r\nKijk ook eens naar [url]www.4Launch.nl[/url] of [url]www.Cool-Prices.nl[/url] : weten een laag prijspeil te combineren met goede service: [url]http://tweakers.net/shopreview/[/url]\r\n\r\nQua behuizing zou ik trouwens een iets zwaardere Antec kast + voeding nemen, 350W is wat weinig voor een X1950Pro.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...