Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 Moest wat dingen vergelijken op verschillendesites en heb daarom in IE7 (XP Home, sp2) gebruik gemaakt van \"Vensters naast elkaar schikken\". Toen ik daarmee klaar was netjes weer in de taakbalk aangeven \"Naast elkaar ongedaan maken\". Alleen als ik nu een nieuw tabblad open, dan krijg ik steeds een half scherm. Heb opnieuw opgestart maar nog steeds dat probleem.\r\nIemand een tip hoe dat weg te krijgen is??\r\n\r\nAlvast bedankt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 Met Tabblad bedoel je denk ik venster?\nRechtsonder aan het venster naar de rechterhoek slepen en dan bij Bestand klikken op Afsluiten (dus niet bij het kruisje rechtsboven), dan zou IE een volgende keer weer fullscreen moeten weergeven. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 Heb het geprobeerd maar nieuwe venters, alleen wanneer ik een link aanklik!!!!, openen nog steeds maar voor de helft. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen