Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 ik heb de laatste maand ongeveer last van dat als men pc met paar dingen bezig is spontaan opnieuw op. dit doet ie ook soms als ik niks aant doen ben. mem test wijst niks uit. en ik denk dat in hardware zit want nieuwe install werkte niet kan iemand even vertellen miss waar aan ligt . of miss software die me hardware kan trace op 1 of andere manier. :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 Begin eens met temperaturen te meten TIJDENS flinke cpu-actviteit; download eens Speedfan (werkt meestal pas goed na enige malen opentrekken en 2 x de compu herstarten).\r\n\r\nSchijftemperatuur boven 40 is verdacht en CPU boven 50. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 )Ondstof je Case\n) Instaleer indien nodig een casefan\n\nDit is echt beter voor de hardware\n\nverder willem\'s verhaal van de hardeschijf ook ZEER belangrijk Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 13 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2007 mm zonder zware dingen staat core op : 55 grade :o Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 [QUOTE=theraaf;348012]mm zonder zware dingen staat core op : 55 grade :o[/QUOTE]\r\nIk denk dat een [b]vakkundige[/b] schoonmaakbeurt eerste vereiste is; heb je geen ervaring, dan LATEN doen maar wel de kunst goed afkijken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 meestal kost dat toch E20,- \n\nSoms hebben ze Computer-APK\'s tegen een lage prijs. dat is dan schappelijker Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 ik heb daar wel verstand van maar probleem is er zit geen stof in alleen in 1 fan die aan de kast zit die nu almiddels schoon is sinds 2 dagen. maar ik kan bij speedfan de fans harder late draaien is dit nie de oplossing ? maar dan is de vraag welke fan is van de core :S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 p.s heb uitgevonde dat het me video kaart is die te warm wordt. zit geen stof in is er nog mogelijk heid om die harder te laten draaien of heeft me video kaart zen langste tijd gehad >? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 de cooler kan wel aan het stuk gaan zijn. je kan er een andere op (laten) zetten..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 Gewoon kijken he maar 55 graden valt wel mee hoor als het stressed maar niet boven de 70 uit komt deze PC (p4) draait op zon 90 graden stressed :)\r\n\r\nDe videokaart kun je meestal niet regelen de fan je kunt er wel een beter koeler opzetten zoals de VF-700 van Zalman. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 maar verder is alles goed hardware/software en toch blijft ie soms uitvalle en bij opstarte duurt 5 min voor je normala gebruik van kan maken. via msconfig al boot zo klein mogelijk gehouden maar dit heeft ook geen zin :confused: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 oktober 2007 dus waar zou dit dan aan kunnen liggen ? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen