Ga naar inhoud

Kapot beeldscherm

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,\r\n\r\nIk heb \'n kapot laptopbeeldscher / gecrashte laptop.\r\n\r\nZie: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=42811[/url] voor eventueel meer info. Al staat dit probleem los van de treat wie ik hier boven aangaf.\r\n\r\nDus van mijn oude laptop, doet het beeldscherm het niet meer. Windows start keurig op, maar het beeldscherm doet niet. Het is heeeel donker, je kan nog wel iets zien. Dus in feite doet het beeldscherm het nog wel. Alleen is het erg erg donker, en zodoende niet te lezen.\r\nHet beeldscherm ging een paar dagen voordat hij kapot ging, erg flikkeren. Je kreeg er als het ware hoofdpijn van, om naar het scherm te kijken. Nu is hij dus kapot.\r\n\r\nKan ik het zelf fixen, of zal ik naar de computerwinkel moeten gaan? Kunnen jullie me op weg helpen?\r\n\r\nHet gaat om een HP laptop, met windows xp.\r\n\r\nBedankt voor jullie hulp.\r\n\r\n( Weet niet of hij in het goede topic staat hoor..)
Link naar reactie
Ja er zitten geen scheuren of barsten in het scherm zelf. Het lijkt er op ( god, hoe leg je dat uti ) dat het \"licht uit is\" van het beeldscherm. Je moet er met je ogen heeeeel kort op zitten, en vol in het licht, dan zie je nog wel iets... Groot probleem dus?\n\nWil namelijk mijn data avn de oude laptop wel overzetten naar mijn nieuwe. Echter zonder (werkend!) beeldscherm gaat dat moeilijk worden denk ik zo..\n\n( overigens heb ik mijn 1e post 2x gepost, kan iemand die verwijderen? Mijn excuses! ).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...