Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 Hallo mensen,\r\n\r\nIk heb \'n kapot laptopbeeldscher / gecrashte laptop. \r\n\r\nZie: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=42811[/url].\r\n\r\nDus van mijn oude laptop, doet het beeldscherm het niet meer. Windows start keurig op, maar het beeldscherm doet niet. Het is heeeel donker, je kan nog wel iets zien. Dus in feite doet het beeldscherm het nog wel. Alleen is het erg erg donker, en zodoende niet te lezen.\r\nHet beeldscherm ging een paar dagen voordat hij kapot ging, erg flikkeren. Je kreeg er als het ware hoofdpijn van, om naar het scherm te kijken. Nu is hij dus kapot.\r\n\r\nKan ik het zelf fixen, of zal ik naar de computerwinkel moeten gaan?\r\n\r\nHet gaat om een HP laptop, met windows xp.\r\n\r\nBedankt voor jullie hulp.\r\n\r\n( Weet niet of hij in het goede topic staat hoor..)\r\n\r\nNIET REAGEREN HIER, IS DUBBEL TOPIC. Gelieve bij andere te reageren. Heb moderator al gemaild om te verwijderen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 12 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 12 oktober 2007 De achtergrondverlichting is defect ? Waarschijnlijk een FL lamp (soort TL lamp), of de bedrading.\n\nZou ik bij een zaak laten repareren, tenzij je bedreven bent in dat soort klussen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen